عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان را 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد


فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان را 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد

فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان را 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد

فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی این شهرستان را در سال جاری 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد و گفت : این کمترین میزان اعتبار در سطح ۱۴ شهرستان استان گلستان است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در نشست بررسی چالش ها و نظارت بر توزیع اعتبارات شهرستان بندرگز که با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی گلستان در محل فرمانداری برگزار شد ، افزود : تکمیل پروژه های نیمه تمام مهمترین اولویت مسوولین شهرستان بندرگز است و تلاش می شود با همدلی و همراهی مسوولین استانی ، تمامی این پروژه ها در خدمت مردم این شهرستان قرار گیرد.

وی تغییر نگاه مسوولان نسبت به شهرستان بندرگز را در بخش های مختلف خواستار شد و بیان کرد : شهرستان بندرگز با وجود ظرفیت های موجود در بخش های مختلف برای گام برداشتن در مسیر رشد ، توسعه و شکوفایی اقتصادی نیازمند نگاه ویژه مسوولان استانی است.

فرماندار بندرگز ادامه داد : در صورت افزایش و تأمین اعتبارات عمرانی بخش عمده ‌ای از طرح ‌های نیمه تمام شهرستان بندرگز تکمیل خواهد شد.

احمدی ، افزایش منابع آب شرب شهری ، تکمیل ساختمان بهره برداری آب و فاضلاب روستایی گز ، پروژه های ورزشی نیمه تمام ، زیبا سازی ورودی غربی استان و تکمیل میدان ورودی شهر بندرگز ، رفع مشکل فاضلاب ساکنین مجتمع ۱۰۸ واحدی مسکن مهر ، احداث جاده ساحلی بندرگز به نوکنده ، تامین زیر ساخت های پارک جنگلی باغو ، تکمیل زیرگذر غربی شهر بندرگز ، طرح های گردشگری ساحل و جنگل نوکنده ، رفع تداخلات اراضی ساحلی ، تخصیص آب گلخانه ها و واحدهای دامداری ، تکمیل مرکز دیالیز و تکمیل مجتمع فرهنگی هنری بندرگز را از موارد ضروری و قابل پیگیری در سطح شهرستان بیان کرد.

نشست بررسی چالش ها و نظارت بر توزیع اعتبارات شهرستان های استان گلستان قرار است از این پس با حضور استاندار گلستان در همه شهرستان ها برگزار شود.

گفتنی است ، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در این نشست حضور داشتند.

فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان را 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد

 

فرماندار بندرگز مجموع اعتبارات عمرانی شهرستان را 7 میلیارد و 200 میلیون تومان عنوان کرد

 


 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 758
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2710

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5750
بازدید سال:5750
بازدید کل:1635588