عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرمانداری دارای جایگاه حاکمیتی و در رأس همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

فرمانداری دارای جایگاه حاکمیتی و در رأس همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار دارد

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جایگاه فرمانداری یک جایگاه حاکمیتی است و در رأس همه دستگاههای اجرایی شهرستان قرار دارد.

"علی اصغر طهماسبی" در نشست با کارشناسان و کارکنان فرمانداری بندرگز افزود: طبق مصوبه شورای مدیران معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری از این پس به همراه مدیران کل این معاونت، میهمان فرمانداریهای 14 شهرستان استان گلستان خواهیم بود.

وی هدف از حضور معاون و مدیران کل حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در فرمانداری ها را در وهله اول آشنایی هر چه بیشتر با محیط کاری و کارشناسان فرمانداری ها و همچنین تبادل نقطه نظرات و مسائل مختلف در حوزه فعالیت فرمانداریها برشمرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: تمام مسائل سیاسی، امنیتی ، اجتماعی ، فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و ... شهرستان باید توسط کارشناسان فرمانداریها رصد شود.

وی ادامه داد: نظارت دقیق و عمیق فرمانداریها بر فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، باعث وقوف بیشتر این دستگاه ها بر امور اجرایی و مأموریت های محوله آنها خواهد شد.

طهماسبی اظهار داشت: پیرامون طرح ساماندهی دریا برای اولین بار پس از پیروزی انقلاب با ارائه طرح توسط استانداری، در وزارت کشور بودجه مناسبی جهت ساماندهی سواحل استان گلستان در شهرهای بندرگز، بندرترکمن و گمیشان تخصیص داده شده است که مرحله اول آن به استان پرداخت شده است.

وی در ادامه از برگزاری اولین کارگاه آموزشی فرمانداران سه استان گلستان، خراسان شمالی و سمنان طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با میزبانی گلستان به عنوان استان پایلوت در کشور در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: نگاه دولت تدبیر و امید به مقوله اموزش بسیار روشن است و به منظور توانمندسازی نیروها و کارکنان دستگاههای حاکمیتی و اجرایی ، دوره های آموزشی مناسبی برگزار خواهد شد.

فرماندار بندرگز  هم در این جلسه گزارشی از فعالیت های انجام شده  و در دست اقدام ارائه داد.

"علی اصغر میرزایی" ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان فرمانداری و بخشداری های مرکزی و نوکنده گفت :  تهیه سند توسعه شهرستان ، پیگیری احداث طرح گردشگری ساحل بندرگز ، پیگیری حل مشکل اراضی ساحلی ، بازدید و پیگیری تکمیل پروژه های نیمه تمام ، پیگیری احداث دهکده ورزش های آبی ساحلی ، پیگیری تکمیل و تجهیزات و امکانات بیمارستان 96 تختخوابی ، پیگری رفع نقاط حادثه خیز ، پیگیری و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی صنعتی شهرک صنعتی ، نشست با احزاب و گروه های سیاسی ، پیگیری پروژه مسکن مهر و دیدار مردم با مسوولان در روستاهای شهرستان را از مهمترین برنامه هایی است که در شهرستان در حال پیگیری میباشد .

دیدار با حجت الاسلام محمدی امام جمعه بندرگز، حجت الاسلام رضایی امام جمعه نوکنده، دیدار با خانواده شهید خادملو، برگزاری جلسه شورای تأمین شهرستان ، بازدید از بخش های مختلف فرمانداری و برگزاری دو نشست با کارشناسان و کارکنان فرمانداری از برنامه های شاخص حضور یک روزه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران کل این حوزه، در شهرستان بندرگز بود.

 

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 1506
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 225

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1217
بازدید سال:10356
بازدید کل:1640194