عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در بندرگز / راه اندازی کمیته رفع تداخلات برای حل مشکلات ساحلی بندرگز

فرماندار بندرگز عنوان کرد :

ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در بندرگز / راه اندازی کمیته رفع تداخلات برای حل مشکلات ساحلی بندرگز

ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در بندرگز / راه اندازی کمیته رفع تداخلات برای حل مشکلات ساحلی بندرگز

فرماندار شهرستان بندرگز بر ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در بندرگز تأکید کرد و گفت : با توجه به وسعت کم اراضی کشاورزی در بندرگز کشاورزان برای تأمین مایحتاج خود باید تلاش بیشتری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در گفت‌ وگوی خبری ، شهرستان بندرگز را قطب باغداری استان گلستان دانست و اظهار کرد : این شهرستان به دلیل وسعت کم به سمت فعالیت‌های باغداری گرایش دارد.

وی پیشرفت شهرستان بندرگز در حوزه کشاورزی را مطلوب خواند و گفت : در شهرستان بندرگز ۵ هزار هکتار باغ وجود دارد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه بیشتر باغ‌های بندرگز از مرکبات و سیاه‌ریشه هستند ، افزود: با توجه به اینکه تولید این باغ‌ها زیاد است می‌تواند نقطه اتکایی برای کشاورزان باشد.

احمدی بر ضرورت گسترش صنایع تبدیلی در بندرگز تأکید کرد و یادآور شد : با توجه به وسعت کم اراضی کشاورزی در بندرگز کشاورزان برای تأمین مایحتاج خود باید تلاش بیشتری کنند.

این مقام مسوول اضافه کرد : با وجود اینکه در نوکنده سطح اراضی اندک است اما کشاورزان این شهر با تلاش سعی کردند تولید خوبی داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از سیاست‌های ما توسعه پرورش آبزیان است ، اذعان کرد : اداره شیلات به‌ تازگی در شهرستان راه‌اندازی شده که امید است شاهد ارائه خدمات مناسبی در این شهرستان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز خاطرنشان کرد : مسیر اصلی کمربندی بندرگز می‌تواندکمک‌کننده باشد و باعث افزایش جذب گردشگر در این شهرستان شود.

احمدی با اشاره به اینکه درصدد هستیم کارخانه های نیمه‌فعال و تعطیل را فعال و موانع تولید را برطرف کنیم ، بیان کرد : در شهرستان بندرگز یک ناحیه صنعتی و یک شهرک صنعتی خصوصی وجود دارد.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه شهرستان بندرگز در حوزه ورزش و هنر از ظرفیت بالایی برخوردار است ، تأکید کرد : باید از ظرفیت‌های موجود در راستای رشد و توسعه شهرستان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نگاه استاندار جذب سرمایه‌گذار است و بر این مهم تأکید دارند ، ابراز کرد : ما در این راستا اقداماتی داشتیم و در حال حاضر پنج طرح آماده برای معرفی وجود دارد.

احمدی از راه‌اندازی کمیته رفع تداخلات برای حل مشکلات ساحلی بندرگز خبر داد و گفت : این کمیته برای نخستین بار و با هدف حل مشکلات ساحلی بندرگز تشکیل شده است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 476
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2134

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1217
بازدید سال:10356
بازدید کل:1640194