عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز با موضوع فضای مجازی برگزارشد


ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بندرگز با موضوع فضای مجازی برگزارشد

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی برگزارشد

 

ششمین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی به ریاست حسین احمدی  فرماندار و با حضور سایر اعضا در سالن اجتماعات  فرمانداری شهرستان  بندرگز برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، حسین احمدی فرماندار بندرگز در این جلسه با اشاره  به نگاه ویژه دولت و مسئولین ارشد نظام  به قشر جوان  به عنوان بزرگترین سرمایه ملی کشور و همچنین  اعتماد و توجه استاندار محترم به این قشر فعال و پویای جامعه ، جلسات ساماندهی امور جوانان و  موضوعات مربوط به  این حوزه را بسیار مهم واثرگذار خواند و گفت :  اگر بخواهیم به جوانان که چشم امیدشان به تصمیمات مسئولین است  ؛کمک کنیم  باید فرصتهای بالقوه  و تهدیدات را شناسائی نموده  و  ازتمامی ظرفیت‌ها و امکانات موجود در دستگاه‌های خود برای پویایی جوانان استفاده نماییم .

احمدی افزود : فضای مجازی می تواند هم یک تهدید باشد و هم یک فرصت ،پس باید تلاش کنیم با وجود این فضا و هدایت و نشر فرهنگ ،با اقدامات و بهره مندی از توان دستگاهها ،دادن روحیه نشاط ، ارائه عملکرد ، نشر قوانین  و.. بهره مند شویم .

فرماندار بندرگز بحث اشتغال ، ازدواج ، مسکن و تحصیل جوانان و روحیه نشاط و امید را از موضوعات اساسی  و مهم حوزه جوانان دانست و  با اشاره به وجود بسیار خوب ظرفیتهای علمی و فرهنگی و.. در شهرستان گفت : استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود راهنمایی ها و حمایتهای  استاندار محترم ، امام جمعه محترم شهرستان ،  نماینده محترم  مردم در مجلس شورای اسلامی و.. با توجه به داشتن فکر جوانگرا کمک موثری برای ما بوده  و سعی خواهیم داشت با  ایجاد فضای خوب  و حمایت این بزرگان در بحث ستاد ساماندهی امور جوانان در حوزه اشتغال و آسیبهای اجتماعی  و.. در این شهرستان گام برداریم .

احمدی  با بیان اینکه افتتاح سالن ورزشی صدرای بندرگز  اتفاق  و نوید خوبی برای مردم شهرستان  و بخصوص جوانان خواهد بود از رئیس اداره ورزش و جوانان  شهرستان  خواست بطور جد پیگیر این موضوع باشد و اظهار داشت   : پروژه سالن ورزشی صدرا پروژه سنگینی نیست  اما انتظار و مطالبه مردمی اتمام هرچه سریعتر این پروژه است که سالها لاینحل مانده است و باید در امرخدمت صادقانه و پیگیری  امورات و مطالبات بحق مردم عزیز تلاش نماییم   ، این مسئولیت خیلی سنگینی می باشد  و اگر بتوانیم روزی با خدمات ارزشمند و دلسوزانه ، باورهای مردم را با خود همسو کنیم در همه حوزه ها موفق خواهیم بود و قطعا دغدغه  دیگری نخواهیم داشت .

نماینده عالی دولت در شهرستان  ،  شناسایی فرصتها و ارائه راهکارهای کاربردی و کارشناسانه جهت مقابله با آسیبهای شبکه های اجتماعی  را از اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان خواستار شد و بر انسجام و هماهنگی بیشتر ادارات شهرستان و همکاری همه جانبه تاکید کرد.

در این جلسه  مردانی دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  بندرگزبا اشاره به مزیا و معایب فضای مجازی ،گفت :  فضای مجازی مانند یک شمشیر دو لبه ای می باشد که اگراز سمت درست آن استفاده گردد باعث پیشرفت و موفقیت و در غیر اینصورت  ،استفاده نامطلوب ازآن  باعث شکست  و نابودی خواهد شد  .

 

 

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی برگزارشد

 

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی برگزارشد

 

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی برگزارشد

 

ششمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  شهرستان بندرگز با موضوع  فضای مجازی برگزارشد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 512
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2030

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1323
بازدید سال:10462
بازدید کل:1640300