عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار مدیرامورشعب بانک ملی استان با " فرماندار شهرستان بندرگز


دیدار مدیرامورشعب بانک ملی استان با " فرماندار شهرستان بندرگز

دیدار مدیرامورشعب  بانک ملی استان با " فرماندار شهرستان بندرگز

 

صبح امروز سه شنبه 14 آذر ماه ؛ "خانعلی رشیدی  " مدیرامورشعب  بانک ملی استان  بهمراه  " احمری " مدیر بانک ملی حوزه  غرب استان   با "حسین احمدی "  فرماندار شهرستان در فرمانداری  دیدار و گفتگو کردند. 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ در این دیدار فرماندار بندرگز با تبریک ایام ، به نقش و اثرگذاری بانکها بعنوان خدمات رسان و یاری رسان دستگاههای دولتی درتحقق رونق تولید و اشتغال  ، اشاره کرد و از همراهی و همکاری  و حمایت بانکها بویژه بانک ملی در بحث  خدمات دهی به مردم ،  توسعه اقتصادی و تولید واشتغال  ، تقدیر و تشکر کرد .

نماینده عالی دولت در شهرستان ، با  عنایت به شعار سال  اقتصاد مقاومتی : تولید و اشتغال ازسوی مقام معظم رهبری  و سیاست و  رویکرد حمایتی  دولت  و نماینده دولت در استان ، مدیر ارشد استان جناب آقای استاندار در جهت فراهم سازی زمینه های سرمایه گذاری و ارائه تسهیلات  برای اشتغال  جوانان و کارشناسان جویای کار در شهرستان را مهمترین ابزاربرای مهار بیکاری برشمرد .

در ادامه   این دیدار "خانعلی رشیدی  " مدیرامورشعب  بانک ملی استان ، خدمت صادقانه به مردم و پيروي از سياست هاي مالي نظام جمهوري اسلامي ايران را  وظيفه  و رسالت  بانك ملي ايران دانست و از اقدامات و عملکرد مطلوب و موثر بانک ملی  در بخش های  پرداخت تسهیلات رونق تولید  و اشتغالزا و مشاغل خانگی  و... سخن گفت .

وی همچنین در خصوص  وظیفه و رسالت اجتماعی اشاره ای به ارائه خدمات ،پرداخت  تسهیلات حمایتی و توانمندسازی افراد و کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد و مساعدت برای رفاه حال محرومان  و بیماران صعب العلاج در قالب پرداخت تسهیلات قرض الحسنه داشت و گفت :  در سالجاری تاکنون 277 میلیارد ریال وامهای حمایتی برای افراد  تحت پوشش کمیته امداد پرداخت کردیم و  هر طرح و دستورالعملی که منجر به رونق تولید و اشتغال گردد خرسندیم واز آن  استقبال می کنیم   .

در این دیدار مقرر گردید در آینده دیدارها و بازدیدهایی  به اتفاق طرفین از واحدهای تولیدی وصنعتی در سطح شهرستان انجام پذیرد. 

دیدار مدیرامورشعب  بانک ملی استان با " فرماندار شهرستان بندرگز

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 707
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1994

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:3117
بازدید سال:12256
بازدید کل:1642094