عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار فرماندار بندرگز با خانواده شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج


دیدار فرماندار بندرگز با خانواده شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

دیدار فرماندار بندرگز با خانواده شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

 

 روز پنج شنبه 2 آذر 96 در چهارمین  روز برنامه های بزرگداشت هفته بسیج  فرماندار بندرگز  بهمراه امام جمعه و فرمانده سپاه و تنی چند از مسئولین شهرستان با خانواده های شهیدان دفاع مقدس ، حسینعلی رسولی  وسبزعلی تیموری  دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان  با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج  و آرزوی توفیق برای همه بسیجیان گفت : دیدار و گفتگو با خانواده های معظم شهداء همواره موجب افزایش روحیه و امید می گردد.

وی با تبریک شکست گروه تکفیری داعش  ، این پیروزی را افتخاری برای دنیای اسلام دانست  و افزود :  چراغ مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام را شهدای عزیز روشن نمودند و تا موقعی که ظلم و ستم وجود دارد مبارزه با دشمنان و ظالمان ادامه خواهد داشت .

میرزایی ادامه داد و گفت :  شهدای گرانقدر ما به عشق امام حسین (ع) و دفاع از وطن و ارزشها قدم در جبهه ها گذاشتند و با مجاهدت و جانفشانی  و مقاومت و فداکاری خانواده های گرانقدر شهدا  وهدایت امام راحل  و رهبری عظیم الشان  ، همواره  موجب شکست و نا امیدی دشمنان گردیدند .

میرزایی دیدار با خانواده شهدا را به عنوان یک وظیفه اصلی و افتخار دانست و گفت : هدف از دیدار ها  علاوه بر افزایش روحیه و امید  ، شنیدن اظهارات  و توصیه های شما خانواده گرانقدر می باشد تا بتوانیم خودمان را با شهدا و اهداف و برنامه های شهدا هماهنگ کرده و در راه پرافتخار شهدا و آرمانهای آنها قدم برداریم .  

همچنین  حجت الاسلام حسینی امام جمعه بندرگز ، بسیج را یکی از معجزات معمار کبیر انقلاب اسلامی و یادگار با ارزش امام راحل دانست وگفت :  روزهایی را طی می کنیم که غده سرطانی داعش به دست این عزیزان محو شده است  و امروز این تفکر بسیجی و دستاوردهایی که در حوزه های مختلف شاهدش هستیم ، همان تفکر ، فاکتورهای ایثار ، فداکاری و روحیه جهادی که نمادها و شاخصهای یک بسیجی است را در ممالک اسلامی و منطقه می بینیم .

وی با اشاره بر آرامش و امنیت پایدار در مناطق اسلامی گفت: هم اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدا و  تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت در اوج صلابت و اقتدار قرار دارد.

 گفتنی است  : طلبه شهید حسینعلی رسولی در سال 65 در عملیات کربلای 5 و در سن  17 سالگی و شهید سبزعلی تیموری الارزی در سال 65 در شلمچه ( عملیات کربلای 5 ) و در سن 19 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

دیدار فرماندار بندرگز با خانواده شهدا بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 555
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1968

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1395
بازدید سال:10534
بازدید کل:1640372