عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد


جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگزروز یکشنبه 15 مرداد 96  با حضور فرماندار ، بخشدار نوکنده ، ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان و  مسوولین هیئتهای شنا ، غریق نجات و فوتبال شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز ، اظهار داشت : یکی از برنامه های قابل توجه ستاد ساماندهی سواحل و خدمات سفر برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی است. معمولا در فصل تابستان و با تعطیلی مدارس فصل تفریح و گردشگری مردم  می باشد  و با توجه به اینکه شهرستان بندرگز در منطقه ساحلی قرار دارد ضروری است که برنامه های متنوعی برای مردم شهرستان ،  جوانان و مسافرین ورودی به شهرستان برگزار گردد.

فرماندار بندرگز افزود : در عین حالی که باید پیگیر جذب منابع و امکانات برای اجرای طرحهای مختلف باشیم ، ولی می توان از حداقل امکانات برای پیشبرد طرحها و برنامه ها استفاده نمود ، به عنوان نمونه برنامه های فرهنگی ورزشی مربوط به دهه کرامت که در ساحل نوکنده اجرا شده و مورد استقبال مردم و مسافران نیز قرار گرفته است.معمولا نگاه حمایتی استان و کشور در خصوص شهرستانها ، ارائه برنامه و درخواست از سوی شهرستانها می باشد.

میرزائی گفت : اگر این اقدامات نهادینه گردد قطعا  سواحل به یک نکته قابل اتکا برای اجرای برنامه های فرهنگی - ورزشی تبدیل خواهد شد و همانند برخی استانها به عنوان مناطق نمونه گردشگری انتخاب و شاهد حضور مسافران و گردشگران  از سراسر کشور و برند سازی در این منطقه خواهیم بود.

فرماندار بندرگز افزود : برنامه های ورزشی در این شهرستان همواره مورد استقبال  جوانان و خانواده ها بوده  ، بنابراین باید پایه و اساس کار بطور اساسی طراحی و به تدریج با ورود اسپانسرها زمینه مساعد تری ایجاد شود.

وی با استقبال از نامگذاری  جام خلیج گرگان برای رقابتهای شنا زیر 21 سال قهرمانی کشور  و گرامی داشت یاد و خاطره پرویز کیانی ، برگزاری رقابتهای شنا در سطح قهرمانی کشوری را زمینه تبلیغات بیشتر برای توجه به نجات خلیج دانست  و اجرای آن را در قالب برنامه ستاد ساماندهی سواحل اعلام کرد. و افزود : در کنار فعالیتها و برنامه ریزی های دولت ، از سوی گروههای پژوهشگر ،  محقق و  متخصصین  مربوطه نیز مطالعات مربوط به نجات خلیج گرگان در حال انجام می باشد و اعتبار لازم هم تخصیص یافته ولی حمایتها و کمک های  مردمی نیز در این ارتباط ضروری می باشد .

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به فعالیت  NGO ها با موضوع  حمایت از خلیج گرگان ، همت  و تلاش  آنها را قابل تقدیر دانست.وافزود :  یکی از دلایل عمده  پس روی آب خلیج گرگان تغییرات اقلیمی می باشد  و در کنار سایر عوامل مشکلاتی وجود دارد و در این رابطه در سیستم دولتی کمیته نجات خلیج تشکیل شده و با تخصیص اعتبار کار مطالعات و بررسی ها بیش از یکسال است که ادامه دارد.

مردانی رئیس اداره ورزش و جوانان بندرگزاظهار داشت : مسابقات شنا زیر 21 سال  قهرمانی کشور با نام جام خلیج گرگان و یادواره برادران کیانی در هفته دولت و در ساحل بندرگز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه از 9 تیم لیگ برتری حاضر در سوپر لیگ استان سه تیم از  شهرستان بندرگز می باشند  ولی   امکانات مربوطه نظیر چمن مصنوعی و ... به بخشهای دیگر استان تعلق گرفته است.و این شهرستان نیاز به حمایت بیشتر مسوولان استانی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان وجود تیمهای فوتبال باسابقه 50 ساله در این شهرستان نشان دهنده اقبال مردم این شهرستان به فوتبال می باشد و باید امکانات موجود شایسته این علاقندی باشد.

همچنین در پایان این جلسه لباسهای ورزشی تیمهای لیگ برتری بندرگزکه از سوی اسپانسرهای این تیمها تهیه شده بود  به صورت نمادین به مسوولین و بازیکنان این  تیمها اهدا گردید.

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

 


 

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

 

جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات ورزشی ساحل بندرگز در فرمانداری برگزار شد

 


 


 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 401
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1793

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5718
بازدید سال:5718
بازدید کل:1635556