عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » بازدید رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان از ستاد انتخابات شهرستان بندرگز


بازدید رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان از ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

بازدید رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان  از ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بندرگز ، در هفتمین روز فروردین ماه " ناصر باقری  "   مدیرکل بازرسی ، عملکرد و ارزیابی استانداری گلستان  و رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان  با حضور در فرمانداری شهرستان بندرگز  ، از ستاد انتخابات شهرستان بازدید بعمل آورد و از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت های ستاد انتخابات قرار گرفت.

علی اصغر میرزایی در این دیدار با توجه به رسالت بازرسی گفت : رسالت مجموعه برگزارکنندگان انتخابات  ، برگزاری انتخاباتی سالم و پرنشاط با مشارکت حداکثری با پایبندی بر قانون است و ماموریت بازرسان انتخابات ، حصول اطمینان از انجام صحیح ، دقیق و قانونی جریان انتخابات می باشد.

در ادامه  " ناصر باقری"  رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان در خصوص اهمیت انتخابات گفت : انتخابات یک موضوع میهنی و کشوری است که اگر از نگاه تاثیر گذاری بنگریم  قطعاً یک موضوع بین المللی و فرا میهنی می باشد.

وی افزود : انتخابات سالجاری هم از جهت چند وجهی بودن و هم ازنگاه عرضه به جهانیان ، شرایط و وضعیت متفاوتی دارد و دارای اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخودار است .

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان گفت : هیات بازرسی می توانند با ذات و روح بازرسی بر اساس شرح وظایف قانونی ،  نقش بسیار پررنگ و اساسی در حوزه انتخابات و شرایط مهم آن ایفا نمایند .

وی با اشاره به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری و ریاست جمهور بر موضوعات رعایت اخلاق ، سعه صدر و تعامل به چند نکته در این خصوص پرداخت و گفت : مهمترین و بهترین عامل موثری که می تواند اختلافات را کاهش و یا مرتفع نماید اخلاق و سعه صدر است .

رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان در ادامه موضوع تعامل را بیان کرد و اظهار داشت :  تعامل ، بهترین تاثیرگذاری را می تواند برهرچه بهتر برگزارشدن یک انتخابات سالم و بی نقص داشته باشد .

وی با بیان اینکه تعامل منجر به تصحیح و تسریع در انجام امور وبهترین نتیجه می شود ، افزود : موقعی می توانیم بهترین تعامل را داشته باشیم که حق و حقوق همدیگر را بپذیریم.

بازدید رئیس هیات بازرسی انتخابات استان گلستان  از ستاد انتخابات شهرستان بندرگز

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 571
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1625

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 1202
بازدید دیروز: 4
بازدید ماه:4310
بازدید سال:13449
بازدید کل:1643287