عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در بندرگز برگزار شد


آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در بندرگز برگزار شد

آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در  بندرگز  برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ،  همزمان  با دهه مبارک فجر،  مراسم افتتاح متمرکز  پروژه های عمرانی  ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزای شهرستان با حضور مهندس پیش قدم  رئیس سازمان برنامه و بودجه استان  ، علی اصغر میرزایی فرماندار وحجت الاسلام و المسلمین  سید ابوالفضل حسینی امام جمعه و جمعی از مدیران شهرستانی و محلی و اقشار مختلف مردم در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی  بندرگز برگزار شد.

 علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این مراسم  در خصوص برجام و موفقیتهای دولت  تدبیر و امید  گفت  : برجام یکی از موفقیتهای مهم دولت است که آثار وبرکاتش در سطح جامعه با توجه به تحریمهای ظالمانه ای که وجود داشت و گشایشی که در حال حاضر در درحال تحقق می باشد به تدریج روشن می گردد..

میرزایی افزود : در تاریخ رژیم جعلی اسراییل سابقه نداشت که قطعنامه ای برعلیه آن  ژیم صادر گردد ولی پس از برجام این اتفاق محقق شد .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : با وجودیکه عربستان نفوذ قابل توجه ای در سازمان اوپک  داشت ولی در برابر درایت دولت تدبیر و امید مجبور به کاهش تولید نفت خود در برابر بازگشت سهم ایران در این سازمان شد.

علی اصغرمیرزائی بیان کرد :  از هم پاشیده گی اجماع بین المللی که آمریکا بوجود آورده بود و قطعنامه هایی که به صورت متوالی بر علیه ایران صادر می شد از دستاوردهای مهم برجام می باشد و قطعنامه ای دیگر برعلیه ایران صادر نخواهد شد  و همچنین  شکست پروژه ایران هراسی  را یکی دیگر از دستآوردهای مهم  برجام خواند .

فرماندار بندرگز در ادامه طرح جامع سلامت را به عنوان یکی از طرحها و دست آو دهای برجسته نظام و دولت تدبیر و امید دانست  و خرید 5/11 میلیون تن گندم از کشاورزان  را یکی از نادرترین دوره ها در کشور ایران بیان کرد.

فرماندار بندرگز افزود : با اجرای پروژه آشوراده ۱۴۰ هکتار از اراضی ساحلی بندرترکمن و بندرگز  نیز به عنوان پشتیبان این پروژه  قرار می گیرد که موجب رونق سواحل بندرگز خواهد شد.

فرماندار بندرگز ادامه داد : در دهه فجر سال جاری 71 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 282 میلیارد و 569 میلیون ریال و اشتغالزایی 96 نفر در این شهرستان بهره برداری شد .

میرزایی افزود : از این تعداد 29 پروژه با اعتبار 170 میلیارد و 409 میلیون ریال عمرانی و تعداد 42 طرح با اعتبار 112 میلیارد و 160 میلیون ریال ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا است که برای 96  نفر شغل ایجاد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت :  بهره برداری از پل روگذر لیوان شرقی با حدود ۳۵ میلیارد ریال هزینه ، پروژه فاضلاب شهری مربوط به شهر بندرگز با هزینه ۲۲ میلیارد و پانصدمیلیون ریال و  همچنین  تجهیز سالن بدنسازی آزادگان با سرمایه گذاری ۶ میلیارد و پانصد میلیون ریال(توسط  بخش خصوصی ) از برکات دهه فجر بوده است .

هم چنین مهندس پیش قدم رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به شعار مهم رهبر انقلاب اسلامی در سال ۹۵ مبنی بر توجه همه جانبه به بحث اقتصاد مقاومتی گفت : در حال حاضر و پس از گذشت ۱۰ ماه  از زمان اعلام شعار  اقتصاد مقاومتی و با توجه به کاهش درآمدهای نفتی دستآورد های مهمی بدست آمده است.

وی بیمه شدن ۱۱ میلیون نفر در کشور در حال حاضر را از اقدامات برجسته دولت و نظام اسلامی دانست که حدود ۶ میلیون نفر با اقدام این دولت به بیمه شده ها اضافه شده است.

وی افزود :  ۱۴۵۰۰ میلیارد تومان یارانه جهت طرح خرید تضمینی گندم در سال ۹۵ پرداخت شد.

مهندس پیش قدم اظهار داشت : دولت در راستای اقتصاد مقاومتی گرایش خود را به ظرفیتهای موجود کشور و تحقق شعار  استقلال به عنوان شعار اصلی در نظر گرفته است.

مهندس پیش قدم کاهش نرخ تورم در سطح کشور به ۲/۷ و ۷/۸ درصد در استان گلستان  را از موفقیتهای مهم دولت برشمرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان افزود : تشکیل کمیته نجات خلیج گرگان در استان در حال پیگیری بوده و طرح سه مرحله ای آن توسط دکتر نوبخت ابلاغ شده و مرحله اول طرح با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان جهت اجرای مطالعات لازم انجام شده است.

پیش قدم افزود : ۲۶ درصد از اعتبارات عمرانی شهرستان بندرگز به مبلغ ۶۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال ابلاغ شده است .

اجرای  برنامه های  گلباران  تصویر  و شمایل مقدس امام  راحل  همرا ه با  سرود  توسط  خردسالان از دیگر برنامه های این مراسم بود .

آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در  بندرگز  برگزار شد

 

آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در  بندرگز  برگزار شد

 

آیین افتتاح متمرکز 71 پروژه عمرانی ، تولیدی و اقتصادی و اشتغالزا در  بندرگز  برگزار شد

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 838
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1527

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1343
بازدید سال:10482
بازدید کل:1640320