عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید


ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید

ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ؛ با حضور علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان و امام جمعه  و مدیرکل امور مالیاتی استان  و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی  ، ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگز  افتتاح گردید .
علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز در این مراسم  با تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت : زمانی می توانیم جشن واقعی برای انقلابمان  داشته باشیم که بتوانیم  به مردم خدمت کنیم و این خدمات را اگر بتوانیم  به نقاط دوردست  بسط و گسترش دهیم  ، شیرینی و حلاوت  آن بیشتر خواهد شد.
فرماندار بندرگز افزود : در این ایام،  نقاط  مختلف کشور مراسمات  بهره برداری  و افتتاح  و کلنگ زنی طرحهای مختلف و اشتغالزا   برگزار می گردد.
وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری بیمارستان جدیدالتاسیس با حضور وزیر بهداشت و درمان گفت : بیمارستان 96 تختخوابی که با پیشرفته ترین امکانات و ابزار پزشکی  تجهیز شده و مردم شهرستان و حتی منطقه و مسافرین و زائرینی که از این مسیر عبور می کنند ، انشاالله از این نعمات و خدمات دولت تدبیر و امید و نظام جمهوری اسلامی بهره مند خواهند شد.
 نماینده عالی دولت در شهرستان  اظهار داشت  : معمولا از دغدغه های مهم منابع درآمدی شهرستان ها بحث امور مالیاتی است ، و افتتاح طرح جامع مالیاتی  نوید خوبی است. چون ما شاهد بودیم که وصول درآمد با روشهای سنتی  با  مسائل و مشکلات فراوانی همراه بوده است  .
میرزائی با بیان اینکه  میزان افزایش درآمد و طراحی سیستمها که در این دولت بکارگیری شده گفت : طراحی و ایجاد این پروژه ها ، نشان دهنده  اصلاح امور است  زیرا بحث فرار مالیاتی  در جامعه ملموس بود و خود جامعه آن را احساس می کرد.
وی در ادامه افزود : باید سازوکاری تعیین می گردید تا از فرار مالیاتی  جلوگیری می شد که این پروژه هوشمند می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد و آن تراز عدالت گستری را در جامعه افزایش دهد.
وی با اشاره به  اقتصاد مقاومتی و تحول اقتصادی و رونق تولید و کسب و کار در کشور افزود :  برای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی ، وصول دقیق درآمدهای مالیاتی از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و راه اندازی سیستم مکانیزه و سامانه های الکترونیکی و نرم افزاری می تواند کمک شایانی  به رفع مشکلات و خودکفایی و خود اتکایی کشور داشته باشد. .
میرزایی روشهائی که جدیداً از طریق دولت و مجلس در حال پیگیری بوده را  روشهای امید وار کننده خواند واظهار داشت :  البته در سیستمهای دولتی این اراده وجود دارد تا ما بتوانیم  مطابق فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با عدم وابستگی به درآمدهای نفتی و با تزریق عادلانه و هدایت  ،  درآمدها به بخش تولید و سایر حوزه های اقتصادی  آن افقی را که در سال 1404 برای کشورعزیز ما ترسیم شده  ، انشالله به آن برسیم  .
در ادامه  مهندس هزار جریبی  ، مدیرکل امور مالیاتی استان گلستان طرح جامع مالیاتی  را به عنوان  طرح  جامع و همه جانبه دانست وگفت :   با اجرا شدن طرح جامع مالیاتی گذر از مالیات ستانی سنتی به اخذ مالیات از طریق سیستم اتفاق می افتد و شفافیت اقتصادی ، عدالت مالیاتی و طرح تکریم ارباب رجوع ، جامه عمل پیدا خواهدکرد.
وی گفت : سیستم مالیاتی شریان حیات اقتصادی دولتها محسوب می گردد ، نخستین  قدم برای رهائی از وابستگی اقتصاد نفتی حرکت بسوی اقتصاد مبتنی بر مالیات است که در برنامه پنجم و ششم توسعه بر گسترش پایه های مالیاتی و حرکت به سمت و سوی اقتصاد بدون نفت تاکید شده است.
وی کاهش هزینه های وصول مالیات ، افزایش رضایتمندی صاحبان منافع و افزایش در آمدهای مالیاتی و بهبود فرآیند پاسخگویی به در خواستهای مودیان ، تکریم ارباب رجوع و ارتقائ فرهنگ مالیاتی و برقررای عدالت مالیاتی را از مزایای پیاده سازی طرح جامع مالیاتی برشمرد
گفتنی است این طرح در فضایی به مساحت 100 مترمربع  با اعتباری بالغ  بر 1200 میلیون ریال  تجهیز و بهسازی شده است .

ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید

 

ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید

 

ساختمان طرح جامع مالیاتی در شهرستان بندرگزافتتاح گردید

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 852
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1525

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 9
بازدید ماه:45
بازدید سال:9184
بازدید کل:1639022