عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دیدار دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با فرماندار بندرگز


دیدار دکتر نورقلی پور نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی با فرماندار بندرگز

دیدار دکتر نورقلی پور نماینده  مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی  با فرماندار بندرگز

دکتر رامین نورقلی پور نماینده مردم شریف غرب استان در مجلس شورای اسلامی  با علی اصغر میرزائی  فرماندار شهرستان بندرگز  در محل فرمانداری دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز در این دیدار مسائل و مشکلات ، پروژه های بالقوه اقتصادی و گردشگری شهرستان بویژه سواحل بندرگز و نوکنده و راهکارهای مختلف در جهت راه اندازی و رونق آن مورد بررسی قرار گرفت.

علی اصغر میرزائی فرماندار شهرستان با اشاره به خسارات سرمازدگی محصولات باغی شهرستان و اعتبار مصوب هیئت دولت برای جبران آن گفت : متاسفانه تاکنون ابلاغ  بانک مرکزی جهت اقدام بانک های عامل صادر نشده است.

میرزائی همچنین مشکلات مربوط به شهرک صنعتی ( بحث توسعه و تصفیه خانه ها ) ، مسائل و مشکلات زیست محیطی شبه جزیره میانکاله ، پروژه های مربوط به شهر بندرگز و نوکنده ، از جمله راه آهن (احداث 5 باگس زیر گذر در شهر بندرگز و مسیر زمینهای زراعی بخش نوکنده)  ، کمربندی و ناحیه صنعتی نوکنده  و مشکلات زمین ها و عرصه ها اوقافی و صدور سند مالکیت  آنها را از جمله موارد و مشکلات شهرستان بندرگز اعلام نمود که نیاز به پیگیری نماینده غرب استان دارد.

دکتر نورقلی پور در این دیدار با تاکید بر کم کردن بروکراسی در مسیر صدور مجوزها گفت : در واقع جلب نظر سرمایه گذار  و حفظ آن در شهرستان با رفع موانع موجود  می تواند یکی از جاذبه های هر منطقه برای سرمایه گذاری باشد.

وی با بیان نمونه ای از مناطق گردشگری در کشور چین افزود : برخی از کشورها از حداقل امکانات موجود در زمینه گردشگری و رونق اقتصادی خود استفاده می کنند ، در صورتی که یکی از مشکلات اصلی این منطقه عدم انسجام منطقه ای برای به ثمر رساندن پروژه ها می باشد.

دیدار دکتر نورقلی پور نماینده  مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی  با فرماندار بندرگز

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 655
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1492

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1217
بازدید سال:10356
بازدید کل:1640194