عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است

استاندار گلستان :

برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است

برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است

استاندار گلستان طی نشست با فعالان اقتصادی شهرستان بندرگز ، گفت : برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است و افتخارماست که درخدمت شما هستیم .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری  بندرگز ؛ با حضور دکتر صادقلو استانداری گلستان ، مروتی معاون عمرانی و پیش قدم ریاست برنامه و بودجه و تنی چند از مدیران کل مرتبط استانی ، فرماندار و امام جمعه و جمعی از فعالان اقتصادی شهرستان ، نشستی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .

دکتر صادقلو گفت : شهرستان بندرگز از ظرفیتهای بسیار خوب و متنوعی برخوردار است که مزایای خوب و قابل توسعه ای دارد.

استاندارگلستان با بیان اینکه توجه به واحدهای کوچک نیت ماست ، افزود : ما دیدگاهمان این است در شرایط فعلی که این بحران اتفاق افتاد اعتقادما به واحدهای کوچک بیشتر شده و جاهایی که واحدهای بزرگ راه اندازی شده مشکلات عجیبی بوجود آمد.

دکتر صادقلوبا اشاره به شرایط کشور ووضعیت بانکها گفت : تاکنون قریب به 700 میلیارد تومان تسهیلات در راستای رفع موانع تولید از استان پرداخت شده و به یاری خدا این حمایت تا مرز بیش از  860  میلیاردتومان نیز ادامه خواهد داشت که جای شکرگذاری است .

استاندار گلستان  با بیان اینکه سرمایه گذار عاشق است و  در راه سرمایه گذاری ایستاده و مسائل و شرایط  را درک می کند ، افزود : باید با کمک هم  فضای مناسبی را برای سرمایه گذاری مهیا و با نگاه حمایتی و خیرخواهانه و با تمام توان و ظرفیت در راستای کاهش و حل مشکلات حوزه صنعت تلاش نماییم .

دکتر صادقلو  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیگیری مکرر برای حل مسائل سرمایه گذاران شهرستان تاکید کرد و گفت : مدیران مطالب مطروحه عمومی و اختصاصی را جز پیگیری قراردهند و  مواردی که نیاز به پیگیری اختصاصی دارد  در دستور کار اختصاصی قرار گیرد .

استاندار گلستان  افزود : با نکها موظفند با آن دسته از واحدهای صنعتی که مسیر اخذ مصوبات ستادتسهیل و رفع موانع تولید و معرفی به دفترخانه را طی کرده اند همکاری لازم را بعمل آورده تا مصوبات اجرایی گردد

گفتنی است علی اصغر میرزایی در ابتدای این نشست گفت : مسائل و مشکلات بخش اقتصادی و صنعت در شهرستان  بار ها طرح موضوع شده که با همت و هم اندیشی و تعامل فعالان بخش خصوصی  و هدایت و حمایت مسئولین ، مشکلات مرتفع  و همواره چرخ اقتصاد کشوربه چرخش در آمده تا رونق اقتصادی و اشتغال  و.. فراهم گردد.

برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است

 

برای بنده ایجاد شغل ، رونق تولید و توسعه مهم است

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 770
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1465

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5735
بازدید سال:5735
بازدید کل:1635573