عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز


برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

اولین جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان بندرگز در سال 95 با حضور اعضای ستاد در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بندرگز در این جلسه با تبریک عید قربان گفت : ایام عرفه ، ایام پرمعنویتی است و فراز بلند دعای عرفه انسان را منقلب می کند.

"علی اصغر میرزایی" با اشاره به فضلیت دعا در روایات اسلامی افزود : دعا یکی از ابزارهای ارتباط با خالق یکتاست و تقرب به خدا در سایه اخلاص و تهذیب نفس و استغفار میسر می شود.

وی اظهار کرد : دعای عرفه یکی از جمله دعای های ملکوتی و روح بخش است که با قرائت آن روح تهذیب در دل مومنان زنده می شود.

این مقام مسوول با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت : دفاع مقدس ما کارزار مهمی بود و بزرگترین جنگ دنیا را بعد از جنگ جهانی ، دشمن بر ما تحمیل کرد.

میرزایی افزود : همه قدرتها با هم جمع شدند به ویژه نوچه های بی اختیارشان در منطقه و حکام خائن عرب هرچه در توان داشتند دریغ نکردند .

 میرزایی اضافه کرد : عظمت انقلاب ما دنیا را به مبهوت کرده بود.

فرماندار بندرگز ادامه داد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، سرنگونی نظام هدف مشترک همه قدرتها بود ، زیرا  نظام اسلامی ما ، هیج یک از قدرتهای سلطه را نمی پذیرفت و این خط و مسیری است که از ائمه از صدر اسلام گرفته شده بود .

این مقام مسوول گفت : در روزهای نخست پیروزی و در اوایل انقلاب هزاران توطئه برعلیه نظام طراحی و اجرا شده بود و در همان نسیم صبحگاهی پیروزی انقلاب توطئه ها بر علیه انقلاب در داخل و خارج صورت گرفت .

میرزایی اظهار داشت : وحدت و یکپارچگی مردم به رهبری امام عظیم الشان موجب خنثی شدن توطئه شد و دشمنان چاره ای جز تحمیل جنگ نداشتند .

وی گفت : صدام یک مهره بود و دولتهای خائن عربی اطرافش جمع شدند و همه ابزار آلات و منابع مالی را تامین کردند و دولت های استکباری در پشت صحنه پشتیبانی کردند و مردم ما با شکست جنگ افروزان افتخار بزرگی آفریدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : در جنگ جهانی شاید قدرتها در مقابل هم بودند اما در این جنگ همه قدرتها کنار هم و در مقابل ایران و مردم قهرمان و انقلابی کشورمان در مقابل دنیا ایستادند و پیروز شدند.

وی تاکید کرد : باید عظمت این پیروزی را درک کنیم و اگر هر ماهی گرامیداشت دفاع مقدس را داشته باشیم ، برای تبیین رشادت های شهدا ، ایثارگران و رزمندگان ، شاید باز هم فرصت کافی نباشد.

وی اضافه کرد : باید به افتخارات خود ببالیم و آینده را ترسیم کنیم و اثرات و برکات جنگی که دنیای استکباری در برابر قدرت نظام ما به زانو درآمد به نسل های مختلف منتقل کنیم و همه بدانند که دیگر دنیا قدرت عکس العمل در برابر ابتکار عمل ایران نخواهد داشت.          

فرماندار بندرگز افزود : مقاومت کشورهایی مانند یمن و سوریه برای دولت های عربستان و سایر خائنین کافی است و آنها قدرتی نیستند .

میرزایی گفت : خونهای پاک شهدا در سراسر دنیا بنیان دشمنان را خواهد کند و باید مقام و ارزش شهدا را پاس بداریم ارزش شهدا را به ویژه خط شهادتی که از انقلاب اسلامی شروع شده است پاس بداریم ، شهدای جنگ تحمیلی مدافع حرم ، منا و 4 هزار شهید استان گلستان و شهدایی که در دفاع از اسلام و خط انبیا و اولیا شهید شدند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : باید پیرو شهدای مان که فداکاری کردند و تمام هستی خود را در راه خدا دادند ، باشیم.

فرماندار بندرگز اظهار داشت : یکی از راه های پیروی از خط سرخ شهدا ، بازگو کردن افتخارات آنان در جاهای مختلف است و باید آن قدرت و عظمت مردم و نظام را برای نسل های مختلف تشریح کنیم و بتوانیم موفقیتی که به پشتوانه دین مقدس اسلام و انقلاب به دست آوردیم ، غنا ببخشیم و همیشه تاریخ تا ظهور امام عصر در اطاعت از مقام معظم رهبری و خط سرخ شهدا غافل نشویم و بدانیم امنیت کشور نتیجه فداکاری های رزمندگان اسلام است .

میرزایی افزود : هشت سال مردم از تمام هستی خود گذاشتند و مردم رزمندگانی را که در جبهه مستقیم با مزدوران نبرد می کردند ، پشتیبانی می نمودند.  

وی بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس سال جاری در شهرستان بندرگز تاکید کرد.

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

 

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

 

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

 

 برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در بندرگز

 

 

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 657
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1293

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5723
بازدید سال:5723
بازدید کل:1635561