عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز


برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بندرگز در سال 95 با حضور اعضای شورا در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ، فرماندار بندرگز در این جلسه با تبریک دهه امامت و ولایت ، با تبیین وظیفه مومنان در باب انجام تکلیف ، اظهار داشت : روز عرفه روز نیایش و تضرع در درگاه الهی است.

"علی اصغر میرزایی" افزود : در مواقع بحران یکی از وظایف اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران آن است که ضمن مدیریت اوضاع ، آرامش را در سطح جامعه حاکم کنند.

وی گفت : باید بحران و سیلاب را کنترل کرد نه اینکه مقابله کنیم و یکی از راه های کنترل و همراه شدن با حوادث این است که شرایط را به فرصت تبدیل کنیم و بیشترین استفاده و سود را ببریم.

این مقام مسوول با بیان اینکه نگاه به حادثه نباید نگاه منفی باشد ، افزود : نباید زمینه ای برای ایجاد خطر مهیا کنیم بلکه باید نقاط آسیب پذیر را شناسایی و پیگیری های قانونی را انجام دهیم.

میرزایی بر احداث آببندان و سازه های کنترل سیلاب تاکید کرد و گفت : ایجاد آببندان می تواند بهره برداری چند منظوره باشد.

رییس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بندرگز ، هماهنگی بین دستگاهی را در مدیریت بحران مهم خواند و افزود : در مواقع بحران حضور بموقع در صحنه و تامین امکانات جزء اقدامات اولیه محسوب می شود و پیش بینی حوادث و آمادگی لازم مقدم بر سایر امورات خواهد بود.

وی اضافه کرد : بعد از دریافت اخطاریه هواشناسی ، آمادگی دستور کار اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران قرار می گیرد و در زمان حادثه همه باید در صحنه حاضر شوند و امکانات را فراهم کنند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود ، آمار و اعلام خسارت پس از حادثه را مهم برشمرد و گفت : مدیران دستگاه ها و دهیاران گزارش مستند و آمار خسارت وارده را بموقع انعکاس دهند و در این زمینه مسوولین مربوطه همکاری نمایند.

میرزایی اظهار داشت : بیمه حوادث نگرانی را منتقل کرده و موجب آرامش حادثه دیده گان می شود و دغدغه را از مسوولین و مردم برطرف می کند و لازم است شهرداران و دهیاران اقدامات جدی در این زمینه بعمل آورند.

وی بر تشکیل تیم کارشناسی به منظور جمع آوری آبهای سطحی شهر بندرگز تاکید کرد و گفت : با بررسی کارشناسی نقاط حادثه خیز و راه های رفع مشکل شناسایی خواهد شد.

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

 

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

 

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

 

برگزاری دومین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران در بندرگز

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 668
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1290

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1342
بازدید سال:10481
بازدید کل:1640319