عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

فرماندار بندرگز :

هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است.

"علی اصغر میرزایی" روز جمعه در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته بندرگز با تبریک هفته دولت و گرامیداشت مقام شهیدان رجائی و باهنر افزود : شاخصه مدیریت دولتی و مسئولین اجرائی کشور شهدای دولت ، باهنر و رجائی بودند که خالصانه و بدون ادعا در قبل و بعد از انقلاب درخدمت اهداف و برنامه های نظام و انقلاب اسلامی بودند.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر درذهن و قلب ها ، اظهار داشت : رئیس جمهور و نخست وزیری که از میان مردم و برای مردم بودند و مسئولیت را فقط برای خدمتگزاری می خواستند و به هیچ وجه دنبال سهم خواهی وتصاحب پست و مقام نبودند.

فرماندار بندرگز ادامه داد :  درعمرکوتاه شهیدان باهنر و رجائی خدمات زیادی درکشورشاهد بودیم ونظام ما به عنوان الگویی در این زمینه مطرح شده بود.

این مقام مسوول ، هفته دولت را بهترین فرصت برای ارائه گزارش کارهای انجام شده به مردم دانست و افزود : درطول سه سالی که دولت تدبیر و امید سکان اجرائی کشور را به عهده داشته شاهد اقدامات شایسته ای در داخل کشور و سطح بین المللی بودیم که یکی از آنها وجود تعامل سازنده بین سه قوه بوده که درحال حاضر بهترین هماهنگی را بین قوا داریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز اضافه کرد : موفقیت دولتمردان درعرصه های بین المللی بویژه بحث برجام را همه شاهد بودند که مقام معظم رهبری بارها و بارها تلاش های دولتمردان را ستودند ولی متاسفانه بعضی ها همچنان در این مباحث دلواپسند.

میرزایی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت : رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر تاکید داشتند که تیم هسته ای دولت تلاش های خوبی داشته و قابل تقدیر و بحث ما صرفا عهدشکنی دشمنان است.

وی ادامه داد : بالاترین دست آورد در این توافق این بود که ما دروغ وتهمت دشمنان را برملاکردیم و سال های سال کشورما را به دست یابی به سلاح هسته ای متهم می کردند و در جریان این مذاکرات حقانیت نظام اسلامی ما در این زمینه ثابت شد.

فرماندار بندرگز گفت : درمبحث اقتصادی ، آرامشی که درحوزه اقتصادی درطی فعالیت دولت بوجود آمده دست آورد دیگری است که با همت شما مردم قدرشناس و حامی نظام و انقلاب و دولت بدست آمده است. میرزایی افزود : رشد منفی 6.8 درصد به حدود مثبت 4 درصد رسید و تورم سنگین 40 درصدی به پایین ترین سطح خود رسید و ثبات نسبی در اقتصاد بوجود آمد.

این مقام مسوول اظهار داشت : با وضعیت بسیار بدی که  درحوزه صنعت بوجودآمده بود دولت در این زمینه برنامه ریزی های خوبی انجام داده و مقرر شد سیستم بانکی در مسیرحرکت دوباره چرخه اقتصادی ، همکاری خوبی داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : طرح نظام سلامت جزء برنامه هایی است که دولت توانست درسطح بسیار خوبی به اجرا درآورد و رضایت عمومی را جلب کند و از این طریق بویژه به اقشار کم درآمد و نیازمند یاری رساند.

وی ادامه داد : البته در جهت رسیدن به اهداف نظام راه های زیاد و طولانی درپیش داریم .

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان بندرگز گفت : هر دولت ضمن اینکه پیگیر مطالبات بحق مردم است ، برخی از موارد را هم بصورت ویژه پیگیری می کند ، از جمله برگزاری انتخابات سالم و وجود امنیت درکشور که درسایه وحدت و همدلی مردم و مسئولین بوجود آمده است.

 میرزایی با اشاره به سخنان وزیر اطلاعات که بیشترین درصد امنیت کشور مرهون همکاری مردم با نهادهای مسئول بوده  ، افزود : کشورهای همسایه ایران با وضع بسیار بدی روبرو هستند.

فرماندار بندرگز در بخش دیگری از سخنان خود گفت : همزمان با هفته دولت سال جاری 59 پروژه عمرانی ، تولیدی ، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار 682 میلیارد و 89 میلیون ریال با اشتغالزایی 88  نفر در مناطق مختلف این شهرستان بهره برداری و کلنگ زنی خواهد شد.

میرزایی افزود : از این تعداد 27 پروژه با اعتبار 608 میلیارد و 219 میلیون ریال عمرانی و تعداد 32 طرح با اعتبار 73  میلیارد و 870 میلیون ریال ، تولیدی و اقتصادی خواهد بود.

وی اضافه کرد : 5 پروژه با اعتبار 7 میلیارد و 700 میلیون ریال نیز کلنگ زنی خواهد شد.

این مقام مسوول گفت : بیمارستان 96 تختخوابی با اعتبار 440 میلیارد ریال ، ساختمان اداری منابع طبیعی و آبخیزداری با اعتبار 19 میلیارد و 500 میلیون ریال ، پل روگذر لیوان شرقی با اعتبار 40 میلیارد ریال ، احداث 188 واحد مسکن خودمالکی با پرداخت تسهیلات 47 میلیارد ریال ، فاز 2 طرح هادی روستاهای لیوان غربی ، گز غربی و گز شرقی با اعتبار 10 میلیارد ریال و واحد تولیدی ، صنعتی چشمه جوشان گلستان ( بسته بندی آب معدنی ) با اعتبار 29 میلیارد ریال با اشتغالزایی 20 نفر از مهمترین طرحهایی است که به بهره برداری می رسد.

وی گفت : بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار بندرگز ، غبارروبی مزار شهداء ، عیادت از بیماران در بیمارستان ، مراسم تکریم از مدیران و کارمندان نمونه ، دیدار با خانواده های معظم شهداء ، دیدار مردم و مسوولین (کاروان تدبیر و امید) در روستای ول افرا ، مسابقات ورزشی ، نشست با اصحاب رسانه ، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت ، دیدار با اقشار مختلف مردم از جمله جوانان ، بانوان ، ورزشکاران ، تولیدگنندگان صنعتی و کشاورزی ، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر ، برگزاری همایش های مختلف و مسابقات ورزشی را از مهمترین برنامه های ایام هفته دولت در این شهرستان بیان کرد.

میرزائی  اضافه کرد : درطول سه سال دولت تدبیر و امید در بندرگز در9 روستا طرح هادی انجام شده که در دولت قبل این تعداد 7 روستا بوده است.

وی گفت :  اجرای طرح کنترل سیلاب و ذخیره سازی آب نیز در دستور کار و در حال اجراست.

فرماندار بندرگز گفت : در بحث اقتصاد مقاومتی که ستاد آن در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تشکیل شده و دستگاه های اجرائی در شهرستان بطور جدی دراین خصوص وارد عمل شدند و دست آورد خوبی داشته است.

این مقام مسوول گفت : درمبارزه با مواد مخدر اقدامات خوبی بویژه از سوی نهادها و ارگان های مربوطه در شهرستان انجام شده از جمله تعداد 12 جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با 80 مصوبه و 125 نفر از معتادین در مرکز ترک اعتیاد سرپائی درمان شدند و در مرکز بازپروری طولانی مدت نیز به 77 نفر خدمات رسانی شده و با همکاری بخش خصوصی برای 250 مورد تزریقی و 350  نفر غیر تزریقی و جمعا 600 نفر خدمات ارائه شده است.

هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

 

هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

 

هفته دولت فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات شهیدان رجایی و باهنر به مردم است

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 574
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1263

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 630
بازدید ماه:8175
بازدید سال:17314
بازدید کل:1647152