عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

فرماندار بندرگز :

روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : روز جهانی قدس نماد اتحاد و وحدت مسلمانان است و باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود.

"علی اصغر میرزایی" در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس در بندرگز با اشاره به اهمیت روز قدس گفت : مسئله فلسطین به قدری برای امام راحل اهمیت داشت که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای یادآوری و مظلومیت ملت فلسطین و حمایت همه مسلمانان جهان روز قدس نامگذاری کرد.

وی گفت : تمامی بزرگان و پیشوایان از امام (ره) و یاران باوفایش و بویژه مقام معظم رهبری  تاکیدات و حساسیت های این موضوع را برای جامعه گوشزد کردند .

فرماندار بندرگز اظهار داشت : اهمیت این موضوع همین بس که تمامی نا آرامی ها و مشکلات و فتنه ها در دنیا و بویژه منطقه خاورمیانه ریشه اش در غده سرطانی و رژیم تروریستی و غاصب اسرائیل است  که این غده سرطانی همچنان که از اسمش هویدا است یک عامل بیماری زا  و جزء  عوامل خارجی است  که در سرزمین مقدس فلسطین با همکاری عوامل پشتیبان ( آمریکای جنایتکار و دولتهای استکباری ) در آن نفوذ و کم کم تکثیر و رشد نموده و تا جایی رسیده که با فشار و کشتار بیرحمانه  به این سرزمین تجاوز و ملت مظلوم را از خانه و کاشانه خود بیرون و آواره نمایند .

این مقام مسوول ادامه داد :  امام راحل و عظیم الشان  با نامگذاری روز قدس عنوان نمودند که باید برای جلوگیری از رشد و نابودی کامل این رژیم غاصب ، تمام جوامع اسلامی  بسیج شوند که الحمدالله با یاری خدا و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان که قدرت از آنها گرفته شده ، محو شدن آنها هم از صحنه روزگار محقق خواهد شد.

فرماندار بندرگز ادامه داد : روز قدس شاید به عنوان یک روز مطرح شده و این فریاد بلندی است که تمام دنیا  از مظلومیت فلسطین و جنایت اسرائیل و عواملشان مطلع شوند و این راهپیمایی در سراسر دنیا صورت می گیرد و باید حضور پرشور مردم روزه دار و انقلابی  این امر با شکوه خاصی برگزارشود و وظیفه همه ماست  در برگزاری این راهپیمایی  اهتمام ویژه داشته باشیم .

روز جهانی قدس باید باشکوه تر از سال های گذشته برگزار شود

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 561
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1143

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5735
بازدید سال:5735
بازدید کل:1635573