عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » پیام تبریک فرماندار بندرگز به مناسبت فرا رسیدن سال نو

نوروز 95 /

پیام تبریک فرماندار بندرگز به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک فرماندار بندرگز به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرماندار بندرگز با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را به تمامی هموطنان و مردم فهیم این شهرستان تبریک گفت.

متن پیام نوروزی علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بندرگز به مناسبت سال 1395 به شرح زیر است :

یا مقلب القلوب و الابصار     یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال        حول حالنا الی احسن الحال

بهار فصل رویش گل ها و تجدید حیات طبیعت است . خداوند بهار را آفرید تا انسانها با درک دگرگونی و زنده شدن های دوباره در نظام هستی ، تدبیری عالمانه برای زندگی خود ترسیم نمایند.
بی شک حقيقت انسان ، شكوفايي استعدادهاي الهي و طراوت و زيبايي است . علم ، حكمت ، رأفت ، جمال و كمال جلوه‌هاي انسان شكوفا شده می باشند و بهار انسان و شكوفايي او در قرب الهي و مسير كمال اونهفته است.

این رویش پر سروش در منظر بندگان صالح حضرت دوست آیه های عارفانه ای است که محّول حال است و مقلب قلوب و ابصار.

همانگونه که سال 94 شروع و پایانش با نام مبارک زهرای اطهر مزین یافت برکات وجودش با خلق حماسه های ماندگار در تعیین سرنوشت ایران اسلامی مان رقم خورد.حضور کم نظیر ملت بزرگوار در یوم الله 22 بهمن اعلام وفاداری به آرمان های امام راحل ، شهدا و نظام و انقلاب و حضور بی سابقه در انتخابات 7 اسفند شور و شعور انقلابی خود را به دنیا باثبات رسانده و فرزندان ملت در میدان های نبرد دیپلماسی با درایت و استقامت قدرتهای مغرور و متکبر را در برابر منطق قوی و انقلابی خود به تسلیم وا داشته است و بدنیا فهماند که جمهوری اسلامی می تواند در همه عرصه ها از حقوق خود دفاع نمایند.

دلاوران سرزمین ایران اسلامی در میدان مبارزه با ایادی کفر و الهاد و تکفیری های صهیونیست در دفاع از حرم ائمه اطهار و خاندان عصمت و طهارت ، دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم ناکام گذاشتند.

در سالی که پیش رو داریم با امید به لطف و رحمت الهی و عنایات ام الائمه فاطمه کبری و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری همراه و همگام با دولت تدبیر و امید در جهت تحقق اهداف نظام حرکت خواهیم نمود و ایران آباد و سربلند خواهیم ساخت.

مسوولین شهرستان با اقدامات مهم در قالب ستاد خدمات سفر ، امکانات رفاهی و خدماتی لازم را برای هموطنان ، مسافران و گردشگران فراهم نموده و مردم فهیم شهرستان مشتاقانه از میهمانان گرانقدر با استقبال گرم و صمیمانه پذیرای قدوم مبارکشان خواهد بود.

نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست ، فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهرستانی آباد و توسعه یافته و تحقق زندگی شایسته تر توام با معنویت ، آرامش ، امید و نشاط ، لحظه ای از تلاش و کوشش دست بر نداریم و در راستای نیل به اهداف و رسالت خطیرمان در راستای توسعه متوازن شهرستان با افزایش بهره وری ، بهره گیری بهینه از منابع و سرمایه ها بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی ، اتخاذ مناسبترین روش های اجرایی ، تحول آفرینی ، نصب العین قرار دادن پیام بلند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ، هماهنگی و همراهی با دولت تدبیر و امید را سرلوحه فعالیت ها و اهداف خود قرار دهیم و آن طور که شایسته مردم شریف است توفیقات لازم حاصل گردد.

اینجانب آغاز سال یک هزار و سیصد و نود و پنج خورشیدی و عید باستانی نوروز را به همة ی هموطنان و همشهریان عزیز تبریک و شادباش می گویم و از درگاه صاحب مجد و جلال و اکرام مسألت دارم این سال را برای هموطنان عزیز بویژه شهروندان شریف شهرستان ما برکت و مبارک گرداند و عیون ما را به تماشای رخسار طلعت رشید هستی حضرت مهدی روحی و ارواحنا له الفداء روشن و بینا سازد.

هر روزتان نوروز  نوروزتان پیروز

علی اصغر میرزایی

فرماندار شهرستان بندرگز

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 584
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1002

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 117
بازدید ماه:1394
بازدید سال:10533
بازدید کل:1640371