بایستی تمامی دست اندرکاران با تمام همت و تلاش در جهت پر شور و مردمی برگزار شدن مراسم های دهه فجر اقدام کنند

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=141956کپی به کلیپ‌بورد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر با حضور سعید هراتی سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز ،حجت الاسلام شهابی امام جمعه شهرستان ،سرهنگ احمدی فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرگز در این جلسه بیان داشت :انقلاب اسلامی یکی از موهبتهای الهی بود که به ملت ما امانت داده شد و حفظ وحراست از آن وظیفه ماست.

سعید هراتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ثمره خون شهدا و از خود گذشتگی مردان و زنان کشور است، اظهار داشت: بایستی مسئولین و دست اندرکاران برگزاری مراسم های دهه فجر با تمام همت و تلاش خود در جهت پرشور برگزار شدن مراسم های این ایام اقدام کنند تا هم قدردان زحمات و دلاوری های گذشتگان باشیم و هم اينكه افتخارات انقلاب اسلامي ايران را به نسل جديد منتقل كنيم.

وی افزود : دشمن تمام توان خود را در جهت از بین بردن انقلاب اسلامی انجام داده است اما ما با تمام قدرت در برابر آنها ایستاده ایم و عقب نشینی نخواهیم کرد .

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز با حضور سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.
سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز با حضور در شهرک صنعتی باغو، از سه واحد تولیدی فعال در این منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، نشست مهندس سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز و مهندس حسن ایزدپناه مدیرکل اداره پست استان گلستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان در سال جاری، صبح امروز با حضور سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز، زاهدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، صبح امروز نشست سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز با مجید محمد نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در محل فرمانداری برگزار شد.