تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

لینک کوتاه خبر: https://golestanp.ir?p=140800کپی به کلیپ‌بورد

 

تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،صابر حسن پور از شعبه حسینیه سیدالشهدا بندرگز بازدید کرد .
فرماندار شهرستان بندرگز بیان داشت : با تمهیدات چیده شده با حضور تمامی اعضا، دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بندرگز راس ساعت ۸ صبح در تمامی شعب آغاز شد .
صابر حسن پور گفت :دور دوم انتخابات به نسبت مرحله اول انتخابات ،مشارکت بالاتری را شاهد هستیم .
وی افزود :تمامی شعبات بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند .
رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندرگز اظهار داشت :توصیه میشود شهروندان عزیز در ساعات اولیه انتخابات در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند .
 

تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

 

تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

 

تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

 

تمامی شعب بدون مشکل و در آرامش کامل در حال اخذ رای هم میهنان عزیز هستند

 

گزارش تصویری

جدیدترین اخبار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرگز ،جلسه شورای ترافیک شهرستان بندرگز با حضور سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین و مدیران شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.
سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز با حضور در شهرک صنعتی باغو، از سه واحد تولیدی فعال در این منطقه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند تولید، مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، نشست مهندس سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز و مهندس حسن ایزدپناه مدیرکل اداره پست استان گلستان در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، اولین جلسه کمیته برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان در سال جاری، صبح امروز با حضور سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز، زاهدی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز، صبح امروز نشست سعید هراتی فرماندار شهرستان بندرگز با مجید محمد نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز در محل فرمانداری برگزار شد.