عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است/ هیچ قدرتی قادر به رویارویی با این فرهنگ و اقتدار نیست

فعال رسانه ای غرب گلستان :

فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است/ هیچ قدرتی قادر به رویارویی با این فرهنگ و اقتدار نیست

فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است/ هیچ قدرتی قادر به رویارویی با این فرهنگ و اقتدار نیست

فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشتی آورده است ؛ مردم شهرستان بندرگز بار دیگر با حضور پر شور خود در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن سال ۹۶ با سر دادن شعارها ، حماسه درخشان دیگری را در کارنامه خود به ثبت رساندند.

به گزارش کاسب امین از بندرگز ، "محمدابراهیم شربتی" فعال رسانه ای غرب گلستان در یادداشت خود آورده است ؛ فرهنگ ملت ایران برگرفته از عاشورا ، بدر و غدیر است و هیچ قدرت پوشالی شیطان صفتی توانایی رویارویی با چنین فرهنگ و اقتداری را ندارد.

در ۲۲ بهمن مردم شهرستان بندرگز با حضور پرشور خود در خیابان ها این امر را به اثبات رساندند و با فریاد الله اکبر خود حماسه بزرگ و ماندگاری را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران خلق کردند و به این ترتیب ستون خیمه بدخواهان نظام و استکبار جهانی را به لرزه در آورند.

در دست گرفتن تصویر بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری در این راهپیمایی فضای روزهای نخستین انقلاب را در ذهن افرادی که انقلاب را دیده اند تداعی می کند و اذهان نسل جوان که روزهای پیروزی انقلاب اسلامی را ندیده اند را به تکاپو وا داشته است.

مردم روستاها و شهرهای بندرگز بار دیگر اوج عزت و اقتدار خود را ثابت کرده و لقب ولایتمدار و شهیدپرور خود را به همه یادآوری کردند.

دوستداران و وفاداران به انقلاب اسلامی ایران و مردم ولایت مدار شهرستان بندرگز همواره ثابت کرده اند که در هر شرایط سختی ذره ای از عشق و علاقه آنان به این انقلاب کاسته نمی شود و همواره آماده خلق حماسه های بزرگ می باشند.

حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ها به ویژه در روز ۲۲ بهمن ، سرمایه نظام جمهوری اسلامی است و امسال درایت و تعامل امام جمعه و فرماندار بندرگز این موضوع را با حمایت گرم ملت انقلابی و مومن بندرگزی همراه داشته است.


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 645
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2135

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1320
بازدید سال:10459
بازدید کل:1640297