عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » کار ماندگار،خدمت رسانی به جامعه است که کمیته امداد به خوبی این عمل را انجام می دهد

فرماندار بندرگز :

کار ماندگار،خدمت رسانی به جامعه است که کمیته امداد به خوبی این عمل را انجام می دهد

کار ماندگار،خدمت رسانی به جامعه است که کمیته امداد به خوبی این عمل را انجام می دهد

فرماندار شهرستان بندرگز گفت : کار ماندگار ، خدمت رسانی به جامعه است که کمیته امداد امام خمینی (ره) به خوبی این عمل را انجام می دهد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در پنجمین نشست شورای اداری شهرستان بندرگز در سال 97 که با حضور پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ر) در محل فرمانداری برگزار شد ، افزود : کارکنان کمیته امداد به جامعه هدف خود بدون هیچ چشم داشتی خدمت می کنند.

وی بیان داشت : این نهاد با خلوص نیت و با معنویت بالا توسط امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) برای کمک به قشر نیازمند و محرومیت زدایی تاسیس شده بود و زینت بخش نام امام است.

این مقام مسوول اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب دینی و فرهنگی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اولین نهادهای تشکیل شده ، کمیته امداد امام خمینی (ره) بود که آثار و برکات فراوانی را تا کنون بر جای گذاشته است.

فرماندار بندرگز یادآور شد : خدمت رسانی به محرومان در نزد خداوند دارای ارزش بسیار بالایی است و کار در کمیته امداد از نظر معنوی جایگاه بسیار بالایی دارد.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت : افراد و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد افرادی قانع و آبرومند هستند و باید با ایجاد زمینه اشتغال پایدار ، زندگی توام با عزت و کرامت را برایشان فراهم کنیم .

رییس شورای اداری شهرستان بندرگز ضمن تقدیر از عملکرد کمیته امداد در بندرگز ، بر انجام وظایف با سرعت و حفظ شأن و کرامت انسانی مددجویان تأکید کرد.

فرماندار بندرگز در پایان بر ضرورت پاسخگویی و برطرف شدن مشکلات مردم در کوتاه ترین زمان ممکن در دستگاه های اداری شهرستان تاکید کرد و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی در بندرگز در راستای تسهیل انجام امور و ارائه خدمات به مردم در کوتاه ترین زمان توام با اجرای صحیح قوانین تلاش کنند.


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 475
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2538

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1323
بازدید سال:10462
بازدید کل:1640300