عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » سرمایه گذاری شرکت ایرانی – عمانی 950 شغل در بندرگز ایجاد می کند

فرماندار بندرگز در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان :

سرمایه گذاری شرکت ایرانی – عمانی 950 شغل در بندرگز ایجاد می کند

سرمایه گذاری شرکت ایرانی – عمانی 950 شغل در بندرگز ایجاد می کند

فرماندار شهرستان بندرگز با ابراز خرسندی از برطرف شدن موانع چندساله پروژه اقتصادی ساحل بندرگز گفت : تمام موانع این پروژه برداشته شده و با سرمایه‎گذاری شرکت عمانی- ایرانی 950 شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‎شود.

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در نشست با گروه خبری فجر استان گلستان اظهار داشت : در ساحل بندرگز قرار است یک پروژه سرمایه گذاری با همکاری شرکت عمانی- ایرانی "آرمان طبیعت" اجرایی شود و این پروژه 950 شغل را در این شهرستان ایجاد میکند.

احمدی گفت : این پروژه از اوایل دهه ۸۰ آغاز شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت تلاش کردیم موانع اجرایی آن برطرف شود.

وی بیان داشت : این پروژه با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیارد تومان در ساحل بندرگز و در زمینی به مساحت ۵۳ هکتار اجرا می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز ادامه داد : با دستور ویژه و تلاش استاندار ، موانع در زمینه محیط زیست ، حل اختلاف با اداره بنادر و دریانوردی و انتقال سند زمین مورد نظر مرتفع شد و منتظر حضور سرمایه گذار برای اجرا و شروع به کار پروژه هستیم.

احمدی افزود: اجرای این پروژه می‌تواند بندرگز را از این شرایط اقتصادی نجات دهد، تاکنون هم مشکلات محیط‌زیست و سند زدن زمین به نام شرکت آرمان طبیعت به اتمام رسیده و منتظر اجرایی شدن آن هستیم.

وی از تدارک 250 برنامه در ایام الله دهه فجر در بندرگز در سطح شهرها و 24 روستای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد : این برنامه‎ها در بخش‎های فرهنگی، ورزشی و عمرانی پیش‎بینی شده است.

این مقام مسوول در بخش دیگری از سخنان خود گفت : در دهه ‌فجر امسال ۳۵ پروژه عمرانی و اقتصادی در بندرگز افتتاح می‌شود.

احمدی ادامه داد :  از این تعداد ۲۴ پروژه عمرانی با اعتبار ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و ۱۱ پروژه اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که اشتغال ۴۰ نفر را در پی خواهد داشت.

فرماندار بندرگز ضمن قدردانی از مسوولان شرکت گاز و شرکت توزیع برق ، به راه ‌اندازی مجدد یکی از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی در ایام دهه ‌فجر اشاره کرد و عنوان داشت : خط تولید کارخانه فولاد معراج که تعطیل شده بود در دهه‌فجر دوباره راه‌اندازی می‌شود که می‌تواند ۱۰۰ فرصت شغلی ایجاد کند.

احمدی با بیان اینکه برنامه‎های ورزشی به مناسبت دهه فجر در سطح شهر و روستاها خواهیم داشت ، گفت : بندرگز از ظرفیت‎های بسیار خوبی در ورزش‎های انفرادی و گروهی برخوردار است و این اتفاق می‎تواند انگیزه خوبی بین جوانان ایجاد کند.

وی عطرافشانی مزار شهدا ، دیدار با خانواده های معظم شهدا ، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی ، صنایع دستی و تولیدات روستایی ، دیدار با جوانان و بانوان و ورزشکاران  و پیاده روی عمومی را از دیگر برنامه‎های دهه فجر عنوان کرد و گفت : برنامه‎های دهه فجر برای معرفی دستاوردها و خدمات نظام به مردم فرصت مغتنمی است و مردم باید از این خدمات آگاه شوند.

سرمایه گذاری شرکت ایرانی – عمانی 950 شغل در بندرگز ایجاد می کند

 

سرمایه گذاری شرکت ایرانی – عمانی 950 شغل در بندرگز ایجاد می کند

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 468
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2091

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1078
بازدید سال:10217
بازدید کل:1640055