عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » دهه فجر دهه شکوه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار بندرگز:

دهه فجر دهه شکوه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

دهه فجر دهه شکوه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

فرماندار شهرستان بندرگز با اشاره به اینکه دهه فجر دهه شکوه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است ، بر برگزاری هر چه باشکوه تر آیین های این ایام الله تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، "حسین احمدی" در نشستی که با حضور امام جمعه و مدیران دستگاه های اجرایی بندرگز برگزار شد ، افزود : ایام الله دهه مبارک فجر یاد آور رشادت ها و دلاورمردی جوانان این مرز و بوم است. 

وی ادامه داد : هر آنچه که ما امروز در اختیار داریم به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است که نسل جوان باید بیش از گذشته با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند.

احمدی ، همگان و به ویژه نسل جوان را بر مطالعه تاریخ انقلاب توصیه کرد و افزود : با مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی باید با ددمنشی ها و توطئه های دشمن آشنا شد.

 فرماندار بندرگز ، اظهار داشت : هوشیاری مردم ما در مقابل دشمنان بسیار مهم است و تاکنون نیز مردم با ایثار جان و مال خود در طول دوران انقلاب در مقابل دنیای کفر ایستاده اند.

این مقام مسوول بر مردمی بودن جشن های دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت : این جشن ها باید به گونه ای برگزار شود که قشرهای مختلف مردم در آنها حضوری پررنگ داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرگز بیان داشت : باید علاوه بر شهرها ، برنامه های دهه مبارک فجر در روستاها نیز برگزار شود تا مردم سهم اصلی را در برگزاری این آیین داشته باشند.

احمدی با اشاره به اقدامات دولتمردان نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، گفت : آگاه سازی مردم نسبت به اقدامات انجام شده از وظایف مدیران دستگاه های اجرایی است ، زیرا حق مردم است که از فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب مطلع شوند.

 

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 394
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 2056

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5735
بازدید سال:5735
بازدید کل:1635573