عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » حضور فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین در نماز جمعه و راهپیمایی شهر بندرگز


حضور فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین در نماز جمعه و راهپیمایی شهر بندرگز

حضور فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین در نماز جمعه و راهپیمایی شهر بندرگز

 

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، حسین احمدی فرماندار شهرستان بندرگز  با جمعی از مسئولین شهرستان و مردم ولایت مدار و شهید پرور در نمازعبادی سیاسی  جمعه و راهپیمایی ضد آمریکایی – صهیونیستی  مورخ 17 آذر 96 بندرگز شرکت نمود.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه  بندرگز در خطبه های نماز جمعه بندرگز با محکومیت اعلام انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس این اقدام آمریکا را تجاوز بی شرمانه و توهین به مقدسات اسلام دانست که هیچگاه مورد پذیرش مسلمانان نخواهد بود و در واقع  ترامپ با آتشی بازی کرده که دودش به چشم خودش خواهد رفت.

حسینی افزود : اقدام آمریکا در هفته وحدت موجب شد تا  دنیای اسلام یک بار دیگر وحدت وانسجام خود را نسبت به  اولین قبله مسلیمن جهان به نمایش بگذارد و نتیجه این رویداد مصداق بارز آیه وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ  وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ گردد.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع ميهمانان كنفرانس وحدت اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت :  توطئه جديد آمريكا از سر ضعف است‌، رهبر انقلاب در این ديدار با توجه به توطئه جديد آمريكا در مورد اعلام قدس اشغالى به‌عنوان پايتخت رژيم صهيونيستى خاطرنشان كردند: اين‌كه آن‌ها ادعا مى‌كنند مى‌خواهند قدس را پايتخت فلسطين اشغالى اعلام كنند، از عجز و ناتوانى آن‌هاست. در مسأله‌ى فلسطين دست آن‌ها بسته است و نمی‌توانند اهدافشان را پيش ببرند. پيروزى از آن امت اسلامى است و فلسطين آزاد خواهد شد و ملت فلسطين به پيروزى خواهد رسيد.

امام جمعه بندرگز انتقال سفارت آمریکا به قدس را  اجرای سناریوی جدید و آخرین حربه آمریکا در غرب آسیا اعلام کرد و افزود : آرزوی امریکا  ایجاد خاورمیانه جدید  از نیل  تا فرات از طریق  داعش بود که توسط جبهه مقاومت این توطئه نیز خنثی شد .

حسینی اقدام آمریکا در به  رسمیت شناختن بیت‌المقدس فلسطینی به عنوان پایتخت اسراییل را  راهزنی آشکار نسبت به مقدسات مسلمانان دانست و اظهار داشت : این اقدام  بیش از آنکه محصول شناعت امروز ترامپ باشد، محصول ساده لوحی رهبران جنبش فتح است که ۲۴سال قبل قرارداد اسلو را امضا و به جبهه مقاومت خیانت کردند.

خطیب نماز جمعه بندرگز با اشاره به صدور بیانیه های متعدد محکومیت از سراسر دنیا  و ایران ، این اشتباه آمریکا را زمینه آغاز یک انتفاضه جدید دانست.

وی با اشاره به تغییر و تحولاتی که در راس مدیریت عالی و برخی دستگاههای اجرائی شهرستان رخ داد افزود : جابجايى مسئوليت‌ها، به‌طورطبيعى آثار و بركاتى به‌دنبال خواهد داشت و نه تنها موجب تزریق نیرو و توان جدید در سازمانها خواهد شد ، بلکه زمینه ارزیابی عملکرد مدیران را در عرصه وجدان و افکار عمومی جامعه فراهم می نماید.

در پایان خطبه های نماز جمعه و همزمان با سراسر کشور نمازگذاران با حضور در راهپیمائی اقدام امریکا در اعلام انتقال سفارت خود به بیت المقدس اولین قبله مسلمانان جهان را محکوم نمودند.

حضور فرماندار شهرستان بندرگز و جمعی از مسئولین در نماز جمعه و راهپیمایی شهر بندرگز

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 383
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1999

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1003
بازدید سال:10142
بازدید کل:1639980