عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس در فرمانداری شهرستان بندرگز


برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس در فرمانداری شهرستان بندرگز

برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس در فرمانداری شهرستان بندرگز

 

به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا ، جلسه شورای معتمد پلیس شهرستان با حضورمحمد حیدری معاون فرماندار  وسرهنگ حیدری فرماندهی انتظامی و اعضای شوراهای اسلامی شهرو روستا و دهیاران    درسالن اجتماعات فرمانداری تشکیل گردید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز،  معاون فرماندار بندرگز در این جلسه  با تبریک هفته ناجا به فرماندهی انتظامی  و پرسنل تحت امر  گفت : همه روزها و هفته  ، روز و هفته نیروی انتظامی است حتی ساعتها و ثانیه ها چرا که پرسنل خدوم انتظامی در زمانیکه مردم عزیز در خواب و استراحتند ، باید بیدار بوده و حافظ جان و مال آنها باشند .

 وی مهمترین وظیفه نیروی انتظامی را امنیت شهر و روستا ،  دانست و  افزود : نیروی انتظامی در جامعه مانند گلبولهای خون در بدن ، سربازان مدافع در مقابل تهدیدات و بی نظمی ها و اختلالات هستند .

 حیدری با بیان اینکه  همکاری با این نیروها ضریب امنیت و آرامش را در جامعه ارتقا می دهد،اشاره ای به جایگاه شورای معتمد پلیس شهرستان و افزایش ضریب امنیت اجتماعی داشت و گفت  :  تقویت نیروی انتظامی از حیث عده و عده تقویت آرامش فضای زندگی فردی و اجتماعی در همه ابعاد است و اعضای شوراهای اسلامی در سطح روستا ها و شهرها براساس وظایف قانونی همکاری بیش از پیش را با انتظامی جهت هم افزایی توان همدیگر داشته باشند .

در ادامه سرهنگ حیدری فرمانده انتظامی شهرستان هدف از تشکیل و مزایای شورای معتمد پلیس گفت : شورای معتمدین در شهرستان با توجه به ظرفیت بالا می‌توانند بهترین یار و یاور و کمک پلیس درارائه راهکار برای شناخت آسیب ها و معضلات اجتماعی و  بررسی و پیگیری خواسته های ساکنان محله ها از مسئولان نظم و امنیت باشند.

وی در خصوص همکاری و تعامل شوراهای اسلامی و دهیاران با نیروی انتظامی نکاتی را بیان داشت وگفت :  اعضای شوراهای اسلامی  و دهیاران می توانند با همکاری خود ما را در این امر کمک نمایند .در ادامه این جلسه معتمدین و اعضای شوراها نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه دادند.

برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس در فرمانداری شهرستان بندرگز

 

برگزاری جلسه شورای معتمد پلیس در فرمانداری شهرستان بندرگز

 



<!-- [if !supportLineBreakNewLine] -->
<!-- [endif] -->


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 685
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1902

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 12 بعلاوه 12 ؟ ( جواب بصورت عدد) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5751
بازدید سال:5751
بازدید کل:1635589