عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز


برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز

 برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستادگرامیداشت هفته دولت  با حضور روابط عمومی دستگاههای اجرایی و نهادهای شهرستان روز سه شنبه 31 مرداد 96 در محل فرمانداری بندرگز برگزار گردید. 

حیدری معاون فرماندار بندرگز  ضمن تسلیت شهادت حضرت امام جواد (ع)  وگرامیداشت یاد وخاطره شهیدان والامقام رجایی وباهنر و هفته بزرگداشت دولت گفت  : هفته دولت فرصت مناسبی برای  انعکاس و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت به مردم است .

حیدری با تاکید بر فضا سازی شایسته تبلیغات محیطی  افزود : تبلیغات دارای اشکال مختلف نوشتاری ،شنیداری و دیداری است و معمولا تبلیغات دیداری ، تاثیر بیشتری دارد.

 وی  با اشاره به نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت  و همچنین مسئولین و کارشناسان روابط عمومی ادارات  اظهار داشت :  نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته دولت  بسیار مهم و محوری است و روابط عمومی ادارات می توانند با توجه به شرح وظایف ، سیاستها و رویکردها وبکارگیری  ظرفیتها و پتانسیلهای فردی و سازمانی نقش اثر گذار و مطلوبی را در اطلاع رسانی فعالیت و اقدامات دستگاه خود به نحو احسن در شهرستان داشته تا مردم به راحتی و به خوبی از برنامه ها و خدمات ارزنده دولت در این هفته آگاه گردند.

محمد حیدری  همچنین نظارت برحسن اجرای برنامه توسط دستگاهها و کمیته های ستاد را یکی از وظایف کمیته ارزیابی بیان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه روابط عمومی از اعضای این کمیته هستند، نحوه اقدامات و گزارشات مصور ، نظرات و نقش آنها در بازرسی و نظارت از عملکرد دستگاهها  بسیار موثر خواهد بود .

معاون فرماندار در ادامه مشارکت در مراسمات واجرای مناسب برنامه ها وتعامل در هم افزایی اطلاع رسانی در باشکوهتر برگزارنمودن این هفته  را از سوی مسئولین و اعضای ستاد خواستارشد.

 برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز

 

 برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 344
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1818

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : دو منهای یـک؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5722
بازدید سال:5722
بازدید کل:1635560