عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی ستاد جشن عاطفه ها و عید قربان در فرمانداری بندرگز برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد جشن عاطفه ها و عید قربان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد جشن عاطفه ها و عید قربان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه هماهنگی ستاد جشن عاطفه ها و عید قربان روز دوشنبه 30 مرداد 96 با حضور معاون فرماندار و مدیران دستگاههای اجرائی مربوطه در فرمانداری برگزار شد.

محمد حیدری معاون فرماندار با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به کابینه دولت  اظهار داشت : همچنان که شهدا با خونشان به نظام و انقلاب ما عزت دادند ، رای اعتماد  نمایندگان مردم پشتوانه اقدامات وزرا در دولت دوازدهم خواهد بود.

وی افزود : بحث فقر و تنگدستی در سراسر جهان به عنوان یک معضل اجتماعی وجود دارد ، برخی به دلیل تفاوت  در توانائی های جسمی و ذهنی و برخی دیگر به دلیل توزیع ناعادلانه ثروت دچار این معضل اجتماعی می گردند.

حیدری با بیان اهمیت رسیدگی به مستضعفین در نظام جمهوری اسلامی گفت   : بنیانگذار جمهوری اسلامی در سال 1358 دستور تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، بنیاد مسکن و ... را صادر نمود تا فعالیتهای  انسان دوستانه برای رسیدگی بهتر به مستمندان در شهر و روستا ساماندهی گردد.

وی افزود : باید فعالیتهای حمایتی ارگانهای مربوطه به سمت خودکفائی مددجویان جهت گیری شود و با توانمند سازی مددجویان و حمایت از طرحهای خودکفائی احترام و عزت مددجویان حفظ گردد و افرادی که دارای توانایی و  استعدادهای بالقوه هستند در مسیر کسب درآمد و کارآفرینی قرار گیرند.

معاون فرماندار بندرگز اظهار داشت : باید در زمینه گسترش فرهنگ دستگیری از مستمندان فعالیت نمائیم ، از طریق مبلغان و مساجد و آموزش و پرورش باید این فرهنگ سازی انجام شود.

حیدری افزود : با انعکاس خدمات دستگاههای متولی نظیر کمیته امداد و بهزیستی بین مردم ، انگیزه آنان جهت کمک به این ارگانها نیز افزایش خواهد یافت.

وی با تقدیر از دستگاههای مربوطه در این زمینه اظهار داشت : دولت  با توجه به وضعیت خاص اقتصادی موجود و کمبود منابع در سال 96 مستمری های مددجویان را  به 3 برابر افزایش داد.

جلسه هماهنگی ستاد جشن عاطفه ها و عید قربان در فرمانداری بندرگز برگزار شد

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 490
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1814

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1323
بازدید سال:10462
بازدید کل:1640300