عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد


جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز چهارشنبه 25 مرداد 96 با حضور معاون فرماندار و سایر اعضاء در فرمانداری برگزار شد.

محمد حیدری معاون فرماندار با اشاره به حساسیت و ضرورت مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت : در حال حاضردر  فرایند مبارزه با قاچاق کالا ساماندهی مناسبی صورت گرفته است  و با توجه به تحولاتی که در  گمرک انجام شده که نشانه فعالیتهای موثر دولت در این حوزه بوده ، میزان قاچاق کالا کاهش چشمگیری داشته در صورتی که این آمار در سنوات قبل بالغ بر 25میلیارد دلار بود.

حیدری افزود :  با توجه به گزارشهای موجود از بازدیدهای اخیر مرکز بهداشت و ... هیچ مورد کالای قاچاق در سطح شهرستان بندرگز کشف و ضبط نشده که بیانگر تلاش موفقیت آمیز کمیسیون قاچاق کالا وارز شهرستان می باشد.

حیدری اظهار داشت : ورود کالاهای قاچاق به کشور بویژه کالاهایی که مشابه آن توسط صنایع داخلی نیز تولید می گردد ، خسارات بسیاری  به اقتصاد کشور وارد خواهد کرد ، از جمله زمینه اشتغال جوانان از بین  خواهد رفت ، همچنین کشور از دریافت حقوق گمرکی محروم خواهد شد ، در واقع یک قاچاقچی کالا برای منافع شخصی با اقتصاد کشورش به جنگ برخاسته است .

معاون فرماندار بندرگز  با اشاره به اینکه ایران با 12 کشور دارای مرز مشترک می باشد و در این ارتباط باید پیگیری و  نظارت مستمر صورت گیرد افزود :  هر یک از افراد جامعه به عنوان یک وظیفه ملی باید در قبال مضرات قاچاق کالا احساس مسوولیت نموده و با آن مقابله نمایند.

وی ابراز امید واری کرد با راه اندازی سامانه جامع انبار نظارت بر کالاهای ورودی به کشور با جدیت بیشتری صورت گیرد چرا که  در کاهش حجم ورود کالاهای قاچاق به کشور موثر می باشد.

حیدری افزود : شهرستان بندرگز به عنوان مبادی ورودی و خروجی  غرب استان از نظر امکانات و تجهیزات در حوزه نظارت قاچاق کالا باید بیش از این مورد توجه مسوولین استانی قرار گیرد.

جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز در فرمانداری بندرگز برگزار شد

 



بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 625
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1807

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 479
بازدید دیروز: 279
بازدید ماه:895
بازدید سال:10034
بازدید کل:1639872