عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان بندرگز برگزار شد

جلسه هماهنگی  ستاد بزرگداشت  هفته دولت در شهرستان بندرگز برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت  هفته دولت شهرستان بندرگز روز سه شنبه 24 مردداد 96 با حضور فرماندار و اعضای ستاد شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

علی اصغر میرزایی  فرمانداربندرگز دراین جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ، بویژه  شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدای گرانقدر نظام و انقلاب اسلامی همواره با رشادتها و جانفشانیها ، درس ایثار و از خودگذشتگی را به ما آموختند و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای نظام بصورت شبانه روزی در حال خدمتگذاری بودند.

وی افزود : حفظ وتثبیت انقلاب صرفا با روحیه ایثارگری و جانفشانی های این شهیدان در کنار امام راحل محقق شده  و امروز باید از روشها و اقدامات آنها در مسیر پیشرفت نظام و دولت استفاده نمائیم.

فرماندار بندرگز گفت : انقلاب ما به راحتی به پیروزی نرسید ، اکنون نیز با وجود تثبیت و استحکام  انقلاب و نقش آفرینی  در عرصه های مختلف بین المللی اعم از سیاسی ، تکنولوژی ،  صنعت و ... همانند اوائل انقلاب همچنان توطئه دشمنان ادامه دارد و خواهد داشت و این دشمنی ناشی از ماهیت نظام اسلامی که شعار نه شرقی و نه غربی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده بود  واین  دشمنی  در بالاترین حد ممکن بوده است امام راحل ، رهبر معظم و ملت بزرگوار با  تکیه به قدرت الهی تثبیت و پایداری و  استوار را رقم زدند.

وی افزود : خدمات قابل توجهی از طریق نظام اسلامی  برای مردم و بویژه مستضعفین صورت گرفته  گوشه ای از این خدمات است ، برق رسانی  ، گاز رسانی  ،  آبرسانی و ... به روستاهای دور دست ،  دسترسی مردم به نقاط مختلف از طریق احداث پلها و راهها ،  احداث و مرمت  جاده های بین مزارع  و سایر اقدامات  زیربنایی و اثر گذاری که مردم از آنها  بهره مند شده اند.

میرزائی با تاکید برلزوم  اطلاع رسانی و انعکاس  اقدامات و عملکرد چهارساله دولت تدبیر و امید اظهار داشت : اطلاع رسانی  با روشهای مطلوب و یادآوری خدمات نظام و دولت با ارائه گزارشات مکتوب و ارتباط با رسانه ها از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. و ظرفیت رسانه ای  بویژه فضای مجازی  کمک مناسبی در جهت انتقال گزارش اقدامات خواهد بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان  افزود : علیرغم محدودیتها و تنگناهای موجود ، خدمات و اقدامات خوبی از سوی نظام و دولت صورت گرفته که نیاز است مردم  مطلع شوند با همه فشارها و تنگناهایی که ازسوی دشمنان برعلیه  نظام صورت می گیرد این انقلاب همواره راه و مسیرتوسعه و آبادانی را طی می کند.همچنان که در همه دولتها خدماتی ارائه شده در دولت یازدهم و دوازدهم نیز با توجه به محدودیت  اعتبارات بویژه در سال 95 اقدامات  موثری در شهرستان صورت گرفته ، ازجمله بیمارستان 96 تختخوابی بندرگز ، پل روگذر لیوان شرقی  و ...

فرماندار بندرگز با اشاره به اینکه مهمترین هدف انقلاب اسلامی استقرار احکام الهی و خدمت به مردم می باشد افزود : در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی و ...  افتخارات بسیاری به ثمر نشسته که منشا آن فراهم نمودن بستر و زمینه شکوفایی استعدادها از سوی نظام اسلامی بوده  و غالب آن در حوزه جوانان جلوه گری می کند و نظام ما جایگاه خود را به عنوان یک دولت و حکومت ارزشی به دنیا اثبات نموده است.

 علی اصغر میرزائی اظهار داشت : یکی از مواردی که دولت  در راستای برنامه های خود پیگیری خواهد نمود ،  ارتباط بیشتر با مردم و اجتماعی کردن امورات می باشد ، و علاوه بر ارائه خدمات ، مشکلات موجود نیز مورد بررسی قرار گرفته بویژه مقابله با آسیب های اجتماعی که باید در کنار اقدامات عمرانی و اقتصادی به مردم اعلام گردد.

جلسه هماهنگی  ستاد بزرگداشت  هفته دولت در شهرستان بندرگز برگزار شد

 

جلسه هماهنگی  ستاد بزرگداشت  هفته دولت در شهرستان بندرگز برگزار شد

 


 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 406
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1805

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : 8 منهای 1 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  فروردین 1403  »    >
شیدسچپج
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 34
بازدید دیروز: 103
بازدید ماه:5751
بازدید سال:5751
بازدید کل:1635589