عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » جلسه ستاد راهیان نور شهرستان بندرگز برگزار شد


جلسه ستاد راهیان نور شهرستان بندرگز برگزار شد

 

جلسه  ستاد راهیان نور شهرستان بندرگز برگزار شد

 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، جلسه  هماهنگی  اعزام راهیان نور شهرستان بندرگز به ریاست علی اصغر میرزائی فرماندار و با حضور اعضای ستاد شهرستان  در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
علی اصغر میرزائی در این جلسه گفت : در برنامه راهیان نور افراد از اقشار مختلف به سرزمین نور ، جائی که فرزندان و یاران  امام عظیم الشان ما در آنجا حماسه آفرینی کردند اعزام خواهند شد.
فرماندار بندرگز افزود : برنامه های معنوی و مناجاتی که رزمندگان در شبهای قبل از عملیات برگزار می کردند موجب ارتباط معنوی آنها با خداوند می شد و مناطق جنگی مکانی برای عروج مردان مخلص و متدین و یاران امام و انقلاب بود .
وی اظهار داشت :  برای اینکه فضای معنوی دوران دفاع مقدس امتداد داشته باشد،  باید به نسلهای بعدی منتقل گردد که اعزام راهیان نور یکی از این روشهاست ، نسل جدید ما باید بدانند در چه شرایط رزمندگان اسلام بدور از وابستگی های سیاسی و جناحی با ایثار و مجاهدت فقط به عشق  اسلام ، امام و انقلاب از حریم دین و انقلاب اسلامی دفاع کردند .
میرزائی اظهار داشت : انصافا در فضای جبهه هیچ دغدغه ای جز وصف به معبود وجود نداشت  و رزمندگان برای شرکت در عملیاتها وحضوردر ماموریتهای سخت با یکدیگر رقابت می کردند و همانطورکه امام راحل فرمودند این رفتارها جز در صدر اسلام در جای دیگری نظیر نداشت که  برکاتش را هم مشاهده می کنیم .
وی در ادامه  تداوم ، امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را از برکات خون شهدا دانست و بیان داشت   :  انشاالله این لیاقت را داشته باشیم که بتوانیم این مسیر را در ادامه راه شهدا بپیمائیم و با  پیروی و هدایتهای مقام معظم رهبری که روشنگر مشعل راهیان نورمی باشند و بتوانیم آن چیزی که رضایت خدا و شهدای عظیم الشان ما هست به مرحله اجرا برسانیم.
گفتنی است اعزام کاروان های راهیان نور از شهرستان بندرگز در دو تاریخ 22 اسفند برای آقایان و 29 اسفند نیز برای بانوان از ساعت 8 صبح و از مقابل سپاه پاسداران بندرگز انجام خواهد شد.

جلسه  ستاد راهیان نور شهرستان بندرگز برگزار شد

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 560
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1570

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : ده بعلاوه دوازده ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 585
بازدید ماه:1195
بازدید سال:10334
بازدید کل:1640172