عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد


نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد

نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بندرگز ، نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان  با حضور فرماندار ، امام جمعه و رئیس سازمان  تبلیغات اسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری بندرگز برگزار شد.

علی اصغر میرزائی فرماندار بندرگز با اشاره به حادثه ساختمان پلاسکو تهران ، شهادت جمعی از پرسنل خدوم و ایثارگر آتشنشانی تهران را به محضر حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم  رهبری و خانواده های آنان  تسلیت گفت.

فرماندار بندرگز در ارتباط با انقلاب اسلامی گفت : انقلاب ما انقلابی منحصر به فرد بود ، چون با پشتوانه قدرت ایمان و قدرت مردمی برپا شده بود.

وی گفت : انقلابهای زیادی قبل از انقلاب اسلامی ایران رخ داده ، اعم از مذهبی و غیر مذهبی ، اما انقلاب ما اهداف و برنامه های مشخصی داشت که در شعارهای انقلابی ، بویژه استقلال ،آزادی ،جمهوری اسلامی متجلی شده بود و در همین راستا نظام اسلامی ما بعد از پیروزی هم  با هدایتهای امام ومقام معظم  رهبری و حمایتهای مردمی به راه خود ادامه داد و همچنان به پیش می رود.

میرزایی گفت : امام خمینی (ره) هیچگاه به جنگ مسلحانه اعتقاد نداشت ، چون معتقد بود که قدرت ایمان  مردم بر هر قدرتی غالب خواهد بود و انقلاب را به پشتوانه مردم و توکل به خدا ادامه دادو بر همین اساس مظلومیت و حقانیت  ملت ایران هم به جهانیان ثابت  شد.

علی اصغر میرزائی افزود : با همه دشمنیها ، انقلاب اسلامی ما استوار و مقاوم در مسیر اهدافش در حال حرکت می باشد و هیچ انحرافی در مسیر انقلاب نسبت به اهداف امام راحل و مقام معظم رهبری دیده نشده ، بنابراین باید نسبت به شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام نمائیم.

وی افزود : نوع انقلاب ما و حرکتهای اقتدارآمیزی که جامعه انقلابی ما از خود نشان دادند چنان شوک و ضربه ای  به دشمنان وارد کردکه تا مدتها مات و مبهوت عظمت انقلاب بودند، بنابراین مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب هستند و مسوولین با وحدت  و همدلی در جشنهای گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تمام توان و ظرفیتهای موجود وارد شوند و همراه و همگام با مردم شهرستان جشن انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار داشت : طبق روال همه ساله ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان با حضور ۱۸ کمیته تخصصی در شهرستان بندر گز تشکیل شد.

 

وی با اشاره به تدوین برنامه های ستاد دهه فجر شهرستان افزود : علاوه بر برنامه های متنوع و متعدد سه برنامه محوری بعنوان شاخص در شهرستان انجام خواهد شد.۱) بهره برداری از پروژه های عمرانی و تولیدی و اقتصادی شهرستان به صورت متمرکز با حضور استاندار گلستان و یا یکی از معاونین محترم ایشان ۲)برگزاری مراسم جشن انقلاب در شب ولادت حضرت زینب (س)با حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان حضرت آیت الله نورمفیدی ۳)و مهمترین برنامه برگزاری راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم شهرستان همچون سالهای قبل و سخنرانی حجت الاسلام احمد مازنی ، برادر بزرگوار دو شهید طلبه و نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی .

وی همچنین نواختن زنگ انقلاب در روز ۱۲ بهمن در مدارس شهرستان ، دیدار با خانواده های شهدا و عطرافشانی گلزار شهدای شهرستان ، ویزیت رایگان پزشکان در روستاهای شهرستان و افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی ، تولیدی و خدماتی  را از مهمترین برنامه های دهه فجر این شهرستان  در کنار برنامه های متعدد دیگر اعلام کرد.

فرماندار بندرگز گفت : یکی از برنامهایی که در دهه فجر انقلاب انجام خواهد شد بحث کاروان تدبیر و امید برای رسیدگی به مسائل و مشکلات روستائیان می باشد، که با حضور مسوولین ادارات و دستگاههای دولتی و خدمات رسان شهرستان و حتی برخی از مدیران کل استان در روستای جفاکنده که از توابع بخش نوکنده می باشد ،  اجرا خواهد شد.

میرزایی افزود : در دهه فجر انقلاب ۳۰ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان درشهرستان بندرگز به بهره برداری می رسد که یکی از مهمترین پروژه ها بیمارستان ۹۶ تختخوابی شهداء بندرگز می باشد که ۴۴ میلیارد تومان اعتبار شامل ۱۱ میلیارد تومان در دولت قبل و 33 میلیارد تومان مابقی در دولت تدبیر و امید هزینه شده است.

علی اصغر میرزائی اعلام کرد  تجهیزات مدرن و پیشرفته ای در بیمارستان نصب وبا متخصصین مجرب  جزء یکی از مجهزترین بیمارستانهای استان به شمار می رود و از خبرنگاران جهت بازدید از آن دعوت نمود.

فرماندار بندرگز همچنین فاز دوم خط انتقال فاضلاب شهری با اعتبار ۲ میلیارد تومان و پل روگذر روستای لیوان شرقی با اعتبار ۴ میلیارد تومان  و اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان را از دیگر پروژه های مهم  شهرستان اعلام نمود.

علی اصغر میرزایی در خصوص طرحهای اشتغالزا افزود : بیش از ۴۲ پروژه اشتغالزا در سطح شهرستان ، مجموعا  با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان به بهره برداری می رسد و در این خصوص ۱۳۵ نفر در بخش عمرانی و ۹۶ نفر نیز در بخش تولیدی و اقتصادی اشتغال ایجاد شده است.

در ادامه سید ابوالفضل حسینی امام جمعه بندر گز ،با اشاره به پایان دوره ریاست جمهوری اوباما اظهار داشت : اوبا ما هم مانند دیگر روسای جمهور آمریکا از کارتر تا کنون به تاریخ پیوست ولی انقلاب اسلامی ما با پشتوانه ولایت فقیه و حمایت مردم همچنان پابرجاست و شکست سیاستهای آمریکا نسبت به نظام اسلامی ایران در طول ۳۷ سال گذشته همچنان تکرار خواهد شد.

 

وی حضور مردم در جشنهای باشکوه انقلاب را نشان دهنده حمایت همه جانبه آنها از انقلاب اسلامی و اهداف معمار کبیر انقلاب و رهبری معظم دانست.

 حجت الاسلام کشیری رئیس سازمان تبلبغات اسلامی بندرگز نیز ضمن تسلیت جانباختگان حادثه پلاسکو گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدای قیام در سال 1342 در مورد توطئه های آمریکا ، اسرائیل و انگلیس هشدارهای  لازم را داد ه و بحث مظلومیت فلسطین از همان دوران سرلوحه مبارزات انقلابی قرار گرفته بود.


 

نشست مطبوعاتی گروه خبری فجر گلستان در شهرستان بندرگز برگزار شد

 

 

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 710
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1474

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : سـه بعلاوه ســه ؟ ( جواب بصورت عدد نوشته شود )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1330
بازدید سال:10469
بازدید کل:1640307