عضویت    ورود
ورود به سایت
» » » آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز


آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز

آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز

همزمان با سراسر کشور ، مرحله حضوری هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن با مراجعه ماموران آمارگیر به منازل تمامی مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان بندرگز آغاز شد.

به گزارش کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن بندرگز ، علی اصغر میرزایی در آیین آغاز عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بندرگز افزود : روندکار سرشماری در شهرستان بندرگز به خوبی و بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال انجام است.

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم نسبت به انجام سرشماری اینترنتی در شهرستان ،گفت : آمار و اطلاعات ، برنامه ریزی و مدیریت به عنوان ارکان توسعه هر جامعه است.

این مقام مسوول با تأکید بر لزوم اجرای صحیح و دقیق سرشماری به منظور دست یابی به پیشرفت و توسعه در جامعه گفت : مشارکت آحاد جامعه در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ، مسئولان را در برنامه ریزی جامع برای دست یابی به اهداف از پیش طراحی شده یاری می رساند.

میرزایی با اشاره به اینکه در سرشماری اطلاعات جمع آوری شده از سوی خانواده ها به صورت کاملا محرمانه می باشد گفت : ماموران آمارگیر باید این موضوع را به خانوادها منتقل و این اطمینان به مردم داده شود تا با خیال آسوده با آمارگیران همکاری داشته باشند.

فرماندار بندرگز با بیان اینکه ماموران آمارگیر از امروز با مراجعه حضوری به درب منازل مردم با استفاده از تبلت به صورت دقیق نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات خانوارها اقدام می کنند، تاکید کرد: از مردم        می خواهیم با توجه به اهمیت بحث آمارگیری و تاثیرگذاری اطلاعات حاصله در برنامه ریزی کشور با ماموران سرشماری همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 برای نخستین بار به 2 صورت اینترنتی و حضوری انجام می شود ، اظهار کرد : سرشماری اینترنتی از سوم مهرماه آغاز و با توجه به استقبال مردم در 2 مرحله تا ساعت 24 جمعه 30 مهرماه تمدید شد.
این مقام مسوول یادآور شد : تمدید مهلت سرشماری فرصت بسیار خوبی است تا خانوارهایی که تاکنون در سرشماری اینترنتی شرکت نکرده اند پیش از مراجعه ماموران آمارگیر به منازل آنها اطلاعات خود را در سامانه سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir  وارد کرده و کد آماری دریافت کنند.

گفتنی است در آیین آغاز عملیات میدانی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بندرگز ، امام جمعه و مسوولان اجرایی نیز حضور داشتند.

آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز

 

آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز

 

آغاز مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن 95 در بندرگز

 

 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بندرگز
  • بازدید : 863
  • نظرات : 0
  • کد خبر : 1356

نظرات این مطلب :


نام شما
ایمیل شما


سوال : جمع عدد 3 بعلاوه 22 ؟ (جواب بصورت عدد ) ( برای تشخیص کاربر از ربات )
پاسخ :*

آرشیو

<    «  اردیبهشت 1403  »    >
شیدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031 

پیوندها

آمار

آمار بازدید
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 234
بازدید ماه:1342
بازدید سال:10481
بازدید کل:1640319